Ben al een hele week ziek helaas, dus beetje verstrooid
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Fijne kleuren ook.
Wat super mooi, die kleur van het oog en de make-up passen zo perfect bij elkaar. Maar wat is het jammer van de kleine haartjes die voor het oog vallen... Met Photoshop kun je dat heel makkelijk verwijderen!
Leuk gedaan Kirsten, goeie keuze voor zwart wit.
Erg mooi, fijne sfeer zit er in deze foto. Complimenten!
Ontzettend gaaf gedaan, origineel vooral. Erg duister sfeertje zit er in deze foto, ik vind het echt heel vet.
Helaas wel wat jammer van het halve kipje rechts in de foto.
Wat een aandoenlijke koppies. Leuke compositie ook! Inderdaad, wat je zelf ook al aangaf, jammer van de groene oorlebels. Maar dat is niet anders, die hebben geitjes nou eenmaal
Misschien had je het contract nog iets omhoog kunnen gooien, het oogt nu wat flets naar mijn idee. Trouwens, gave compositie zo! Nog niet eerder gezien
Zo super gaaf gedaan.
laurajoy15 schreef:jilinda Coole foto! Nooit gedacht dat ik dit ooit in mijn leven zou zeggen, maar wat een gave kipHelaas wel wat jammer van het halve kipje rechts in de foto.
zal mijn vriendin vast leuk vinden om te horen

mooie foto!

Laurajoy, je hebt helemaal gelijk! Ik zie nu pas hoe ze storen, dankjewel!
Maar ooo zo zonde van die dikke tak voor het dier... Wat ontzettend jammer.. Of heb je dit bewust gedaan?
Pas na even goed kijken zag ik dat het de poot van een beer was. Jammer ook van de ruis op de foto.. Misschien had je de achtergrond wat waziger kunnen maken, daar had je én de beer minder zichtbaar en tegelijkertijd minder storend mee gemaakt én de ruis wordt minder. Verder leuk gedaan hoor!

blij dat de foto in de smaak valt