Leuke foto's Goof! Die blik van het eerste aapje is geweldig!!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xTitanic schreef:lifaya schreef:Titanic, vergeet niet dat een moeder al het werk van haar kind mooi zal vinden .mij spreekt de foto niet aan, donker, onscherp en geen denderende compositie
Nou dat is niet waar, weet je wel niet hoe kieskeurig ze isen ze is professioneel fotograaf
Kader vind ik ook niet mooi!
xTitanic schreef:lifaya schreef:Titanic, vergeet niet dat een moeder al het werk van haar kind mooi zal vinden .mij spreekt de foto niet aan, donker, onscherp en geen denderende compositie
Nou dat is niet waar, weet je wel niet hoe kieskeurig ze isen ze is professioneel fotograaf
lifaya schreef:xTitanic schreef:nou, ik zeg het maar ter aanvulling dat ze niet al mijn werk mooi vindt?
En dat is het rare, het gaat er om wat jij er zelf van vind![]()
Jij moet zelf leren "kijken"Daar draait de fotografie om!
xTitanic schreef:Snap ik, natuurlijk. Maar het is toch ook logisch dat je raad gaat vragen aan je moeder? en een beetje dezelfde 'smaak' krijgt.
Maar waarom zeg je dan ook dat ze al mijn werk mooi vindt omdat ik haar dochter ben?
(daar ging ik alleen op in hoor)
xTitanic schreef:"Deze hele post is ergens aanvallend, negatief of vervelend bedoelt,"
![]()
sorry
Nee, maar ik begrijp het echt helemaal en ik zal in het vervolg dan wat meer mijn mening zeggen waarom en hoe'.
Maar het grote probleem is, iedereen hier (zo, globaal). Houdt niet van wazige.. onscherpe foto's maar dan zit ik dus met het probleem, ik trek een goede duidelijke foto en moederlief vindt er niets aan, op bokt wel. Dan trek ik meer een foto waar gevoel in overkomt, bokt vindt er niets aan, moeder wel. En die twee punten zijn écht moeilijk samen te smijten voor mijsnapje?