Dat komt omdat ik laatst een paar crops moest maken denk ik.
Dus gewoon groot bestand en dan komt het goed!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Six schreef:krissie_: Je kan ook zelf je camera instellen..
De onscherpte op de achtergrond heeft met je diafragma te maken.
Als je die op het kleinste getal zet (meestal F4) dan heb je de meeste kans op onscherpe achtergronden.
krissie_ schreef:Six schreef:krissie_: Je kan ook zelf je camera instellen..
De onscherpte op de achtergrond heeft met je diafragma te maken.
Als je die op het kleinste getal zet (meestal F4) dan heb je de meeste kans op onscherpe achtergronden.
Dat heb ik een keer geprobeerd en ik had mijn diafragma op F2.7 gezet, maar nog steeds alles scherp?
Woest schreef:Hoi!
Ik heb een canon EOS 400
met twee lenzen, de gewone 18-55 en een zoomlens van canon EFS 55-250mm
Ik heb ook het canon boek overgekocht voor de instellingen, nu staat het er fijn uitgelegd, maar om het "samen " te voegen heb ik nog problemen mee.
Bv je wilt paarden fotograveren in beweging... dan moet het al "licht" zijn of mooi zonnig om zonder statief met de 250mm te werken, maar als het minder weer is , heb ik moeite om de instellingen zo te zetten dat het wel onbewegelijke foto's zijn..
Mytens schreef:Hoihoi,
Ik kom even binnenvallen. Ik heb een canon450d en ik ben zwanger. Nu wil ik graag zwart/wit foto''s maken maar ik kan deze functie niet vinden op mijn camera. Klopt het dat dit niet mogelijk is? Want dan moet ik ze op de pc bewerken.
Mytens schreef:Hoihoi,
Ik kom even binnenvallen. Ik heb een canon450d en ik ben zwanger. Nu wil ik graag zwart/wit foto''s maken maar ik kan deze functie niet vinden op mijn camera. Klopt het dat dit niet mogelijk is? Want dan moet ik ze op de pc bewerken.