Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Bonjoy schreef:Iemand enig idee hoe lang het kan duren bij Foto konijnenberg, wanneer een product in bestelling is bij de leverancier? Ik heb 2 juni daar een lens besteld namelijk
Samantha_ schreef:Is dit een geschikte lens voor de 400d?
Tamron AF 70-300 1:4-5.6 Tele Macro (1:2)
badeend14 schreef:Twee vraagjes;Ik vraag me af wat nou een goede lens is voor landschapsfotografie?
Ik heb een canon EOS 400D.
Biksie03 schreef:Ik fotografeer graag personen. Ik zit er nu aan te denken om een Canon ef 50mm f/1.8 aan te schaffen. Kunnen jullie mij dit aanraden?
NaNi schreef:Ik heb ook een vraagje, Ik heb een EOS 400D (zoals zovelen) met de kitlens en een 55-250 IS lens erbij. Nu ben ik op zoek naar een iets lichtsterker objectief, want hoe leuk de IS op m'n zoomlens ook is, bij bewegende objecten in een iets donkerdere omgeving heb ik er dus niks aan
Ik zou dolgraag een 70-200 F2.8 IS USM hebben, maar zóver reikt mijn budget helaas nietIk zag wel dat sigma een 50-150 F2.8 HSM lens heeft, voor een iets aantrekkelijkere prijs. Wie heeft ervaringen met dit objectief, hoe snel is de AF op een 400D, hoe degelijk is de behuizing, hoe scherp is ie op F2.8, dat soort dingen...
Ik ben benieuwd!
Annettee schreef:Een vraagje, heeft er iemand ervaring met macro converters?
Ik wil deze misschien gaan aanschaffen, voor bij de 75-300mm lens. Welke macro converter kan ik dan het beste nemen?