Op dpreview.com zijn de specificaties wel te vinden

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Boyke_Candy schreef:Ik persoonlijk zou niet zo graag iemand foto's laten maken die geen spiegelreflex heeft.
Bienotje schreef:Als je je laat betalen voor het fotograferen en maken van fotoshoots is goed materiaal toch wel belangrijk. Er zijn een boel amateurfotografen die ook al een spiegelreflex hebben. Beetje dubbel als iemand zogenaamd proffesionele foto´s komt nemen voor je als blijkt dat je eigen apparatuur wel eens beter kan zijn![]()
Het is geen verplichting, maar kan me voorstellen dat sommigen er zo over denken
@Evatje. Bedoel je niet ´compatible´ ofzo. Het si een teken dan je computer en camera niet kunnen communiceren. Wat zegt je handleiding erover, heeft je camera geen bepaalde stand waar je hem op moet zetten zodat je dan pas volgens de voorgeschreven manier de foto´s eraf kan halen?
Amanda schreef:En met een 3.2 camera kan je prima uitvergroten op 40x50
Leonie schreef:Boyke_Candy, heb jij misschien een site? Dan kan ik eens kijken hoe je foto's er nu uitzien. De laatste foto's die ik heb gezien van jou kan ik even goed maken met mijn camera.
Boyke_Candy schreef:Amanda schreef:En met een 3.2 camera kan je prima uitvergroten op 40x50
Toen ikd at probeerde was hij gelijk wazig?
Citaat:Ik heb er zelfs een fotowedstrijd mee gewonnen.
Boyke_Candy schreef:Amanda schreef:En met een 3.2 camera kan je prima uitvergroten op 40x50
Toen ikd at probeerde was hij gelijk wazig?
loulou schreef:Boyke_Candy schreef:Toen ikd at probeerde was hij gelijk wazig?
vergeet niet dat niet alleen het aantal pixels telt! de camera moet aan meer dingen voldoen om een goede scherpe foto te maken.
een goed objectief is zeker zo belangrijk
Boyke_Candy schreef:
Erg moeilijk bij een compactcamera met 4 standen: portret, flits, 'gewoon' en hoe heet dat ding okalweer? Owja zelfontspannerMaar dat is een camera van 3 jaar geleden ofzo, dus dat begrijp ik wel
Anne_GTI schreef:andere voordelen: beeldsensor is beter, 9 punts autofocus ipv 7, continueopname van 15 naar 27 opnames, sensorcleaning, etc.We zijn er heel blij mee.