Helaas fb kwaliteit, maar heb vandaag helaas niet veel tijd.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
faatxhorse schreef:Dankjewel!
Ik heb hem een klein beetje verscherpt, en dan met name de iris. Verder heb ik meerdere keren met de kleurcurves gespeeld en bij de iris het blauw nog extra versterkt (ook met kleurcurves). Verder heb ik een verkeerd zittende wimper weggewerkt en wat afleidend scherpe wenkbrauwhaartjes vervaagd. En natuurlijk een uitsnede gemaakt; onder en aan de linkerzijkant een stukje eraf.
Dat was het denk ik wel. De foto is het sterkst veranderd door de curves.
ismy schreef:De mooiste foto van deze week heb ik met mijn telefoon gemaakt! Bijzonder dat dat zo mooi kan zijn! Dit is mijn week 7, nog net op tijd!
[ Afbeelding ]
MichieldeM schreef:Komen weer mooie foto's langs! (deetjeeuhh bijvoorbeeld).
Ik ben erg druk geweest, o.a. met een oude serie weer opnieuw bewerken. Dit is er 1 van, gemaakt met mijn oude 400D. Het valt mij op dat ik met mijn 60D eigenlijk geen leukere/betere foto's maak dan met mijn 400D. Ik mis 'm wel eens zelfs. De foto is een beetje cheezy misschien, maar de serie doet het wel goed op mijn site
[ Afbeelding ]
Babel schreef:MichieldeM schreef:Komen weer mooie foto's langs! (deetjeeuhh bijvoorbeeld).
Ik ben erg druk geweest, o.a. met een oude serie weer opnieuw bewerken. Dit is er 1 van, gemaakt met mijn oude 400D. Het valt mij op dat ik met mijn 60D eigenlijk geen leukere/betere foto's maak dan met mijn 400D. Ik mis 'm wel eens zelfs. De foto is een beetje cheezy misschien, maar de serie doet het wel goed op mijn site
[ Afbeelding ]
Wie is dat model? Volgens mij ken ik haar