Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Het plantje is in werkelijkheid zo'n 3 mm groot
het is onkruid haha.
Ben wel benieuwd hoe die eruit ziet namelijk
haha. Ik wil dit dus bewust wel laten zien, want ik vind dat bewerking een heel groot deel is van fotografie. Bij sommige foto's bewerk ik vrijwel niets, maar andere foto's hebben meer nodig om tot het resultaat te komen wat ik in gedachte had tijdens het maken van de foto. Ik maak de bewerking vast in m'n hoofd zodat ik weet of het wat kan worden of niet.
Ik heb alles gewoon geleerd via Youtube hoor dus jij kan het ook!
Heb bakken geld uitgegeven aan een cursus aan de foto academie maar gratis via youtube kijken heeft me 2348 keer meer opgeleverd! Gewoon zoeken op welke sfeer je wilt hebben, bijvoorbeeld 'spring photoshop tutorial' oid, wat dan bij deze foto zou passen. Dan kijk je er een paar en haal je voor jezelf dingetjes eruit die je leuk/handig/mooi vind en die pas je toe. En zo krijg je vanzelf een eigen stijl.
En indd ik ben ook niet zo van de cursussen enzo ik leer het liever uit mezelf en door het te doen als via een cursus. Heb je misschien een link van te tutorial die je voor deze foto hebt gebruikt of heb je toevallig zelf wat geprobeerd?