De 650D! Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
De 650D!
Maar het moet er toch een keer van komen. 
Marit schreef:Belletje van de winkel! Ze hadden nu alleen nog het vitrine model staan, of ze die voor me moesten inpakken of wachten tot de nieuwe binnenkomen? Nou ik ga voor de nieuwe natuurlijk
Nu krijg ik hem pas maandag, das dan wel weer jammer
Maar nieuw is nog beter hoor.
Maar nee joh, iedereen (inclusief ik) heeft dat ding al in z'n handen gehad, wie weet is hij ooit gevallen. Dus ik wacht lekker op de nieuwe.

Ayla_4Ever schreef:Hallo,
Welke camera adviseren jullie mij? De Canon EOS 1100D + 18-55 III lens of de Nikon D3100 + 18-55 VR.
Of iets totaal anders? En welke lens is geschikt voor paarden/dieren fotografie/bloem/landschap? Als ik een lens bij de camera wil, aan wat voor prijs moet ik dan denken?
Groetjes
Voor paarden/dieren is een telelens geschikt. Dan kun je denken aan bijvoorbeeld een 55-250 mm. Voor bloemen moet je juist weer denken aan een macro objectief, of een telelens met een macro functie. Voor landschappen heb je weer een groethoek, of standaard lens nodig, bijvoorbeeld een 18-55 mm. Ayla_4Ever schreef:Hallo,
Welke camera adviseren jullie mij? De Canon EOS 1100D + 18-55 III lens of de Nikon D3100 + 18-55 VR.
Of iets totaal anders? En welke lens is geschikt voor paarden/dieren fotografie/bloem/landschap? Als ik een lens bij de camera wil, aan wat voor prijs moet ik dan denken?
Groetjes
Denk dat deze vervangen is door de 1100D. Gianti schreef:Ik ben ook met der aan het pb'enDaarnaast ben ik over de 1000d behoorlijk bevooroordeeld. Heb een hekel aan die camera ^^