Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Fairytail schreef:LaukeB goede keuze, tweedehands een body kopen zou mijn voorkeur ook niet hebben. Welke is het nu geworden?
Maar ben wel blij dat ik het gedaan heb. Ik heb nog niet veel foto's kunnen maken, maar de foto's die ik heb gemaakt zien er nu al sjiek uit! Kan niet wachten tot ik er wat verstand van heb en wat voor een foto's ik dan kan maken.
Mireille schreef:Toegevoegd: Nikon D90
lifaya schreef:Mireille schreef:Toegevoegd: Nikon D90
Ik zie helemaal geen enkele foto...

hier doet hij het wel gewoon. kakanox schreef:Pff... can't sleep. Voor de Nikon D90 bij écht moeilijk licht: Kijk even op m'n website, Emmett Tinley en Arid zijn helemaal met de D90 geschoten op 2 overzichtsplaatjes na.
kakanox schreef:Pff... can't sleep. Voor de Nikon D90 bij écht moeilijk licht: Kijk even op m'n website, Emmett Tinley en Arid zijn helemaal met de D90 geschoten op 2 overzichtsplaatjes na.

Fantabulouss schreef:kakanox schreef:Pff... can't sleep. Voor de Nikon D90 bij écht moeilijk licht: Kijk even op m'n website, Emmett Tinley en Arid zijn helemaal met de D90 geschoten op 2 overzichtsplaatjes na.
Ga jij altijd gwoon naar concerten en neem je dan je camera mee of word je ervoor gevraagd?![]()
Wil ook wel mn camera meenemen een keer naar een concert maar weet niet of ik er zomaar inkom ?
). Andere (Tivoli) doen juist weer heel moeilijk, heb daar nu al een keer gezeur gehad omdat m'n polsbandje bedekt werd door de strap van m'n camera, en ik stond een keer alweer bijna (hardhandig!) buiten voordat ik de kans kreeg om me te verantwoorden met foto-opdracht. Nu hoorde ik overigens van anderen dat Tivoli juist weer heel makkelijk is, dus misschien staat m'n kop ze gewoon niet aan ofzo 

Myra schreef:Mooi gebruik van de flits!
Bij concerten gebruik ik nl. geen flits (Arid), feestjes wel (Rauw). 
Mireille schreef:Toegevoegd: Nikon D90