Hoi,, ik heb weer ee aanvraagje,, zou iemand bij deze foto's de copyright eraf kunnen halen als dat mogelijk is? Is voor een verjaardag voor iemand om op een trui te laten afdrukken,
Alvast bedankt
vionnesem
Geplaatst: 17-12-09 16:31
is er een kerstkaarten topic? of kan ik die hier laten maken zou iemand dan hiervan een kerstkaart kunnen maken?
Zou iemand deze horizon recht kunnen trekken en die nare hond kunnen weggummen?
En van deze de paaltjes wegwerken? Hm deze horizon is ook al scheef. Ik geloof dat ik zelf ook nogal scheef ben
Lontje
Woonplaats: pak de kaart van NL, hou hem voor je en kijk recht vooruit... daar woon ik!
Geplaatst: 18-12-09 19:06
Moderatoropmerking:
Houden jullie er rekening mee dat het verwijderen van copyright teksten niet kan verhinderen dat er geen auteursrechten meer op de foto's zit? Als je een foto zonder tekst wilt hebben is het beter (en legaal ) om contact met de desbetreffende fotograaf op te nemen.
Het is nog steeds niet toegestaan je aanvraag omhoog te schoppen of om te gaan slowchatten. Diverse berichten heb ik verwijderd.
hyawatta
Geplaatst: 19-12-09 00:41
Wil iemand voor mij de slang weg willen werken en de achtergrond bij willen werken? En de waterbak ook? Of gewoon een besneeuwde achtergrond maken zoals de rest is?
Waar worden de resultaten geplaatst?
_Bitje_
Geplaatst: 19-12-09 12:53
kunnen jullie nynke op het sneeuw zetten met een kerstmuts op? HARTSTIKKE BEDANKT!