Whoo dank je wel he (de mensen die sun ff hadden bewerkt )Iemand zin om met die foto een bewerking te maken??)anders mn pro. staat altijd open
Dankje rivanalover, zijn er mensen die echt een bewerking van mijn foto's willen maken? (zie hierboven).
wie zou mijn foto's of foto's willen bewerken?de foto's staan in mijn profiel dus kies maar welke je wilt.alvast heeeeel erg bedankt he,,
Is het mogelijk om mij weg te halen? Andere bewerkingen mogen ook, maar wil heel graag mezelf weg hebben http://img237.imageshack.us/img237/9154/standdz6.jpg
wauw mooie bewerkingeniemand me porfiel doen?edit Nicky2ik wou je foto proberen maar het is echt te moelijk sorry
fanny_loverr schreef:beetje door typen jongens,, dan kan debJj het nieuwe topic openen haha ja maar geen offtopic reacties maken hoor alleen op pagina 99 ( A ) nu gewoon lekker bewerken
h.ooizou iemand deze foto's bij elkaar werken ( uitgeknipt) op een mooie achtergrond?? chantal desire aub
Jeej, Debby, ga jij het nieuwe topic openen? Ik kan niet meer tegen je praten op msn, ben ik de enige die dit heeft??
Om ons door het topic heen te helpen; nog een keer mijn aanvraag dan. ^ En hier wil ik met Picasje graag uit de groep geknipt worden, en daar iets leuks mee.In m'n profiel staat er nog eentje.Kijk maar!Alvast bedankt!Hij heet trouwens Picasso & ik heet Penny.Iets met (bewegende) glitters lijkt me ook wel leuk.
@ Picassox: Ik heb er geprobeerd wat leuks van te maken. Heb het nog niet zovaak gedaan, maar hoop dat je het leuk vind