De fjord is erg mooi, bij de ander klopt hier en daar een verhouding niet. Verder staan ze een beetje ver uit elkaar waardoor het niet echt 1 tekening is. €10 ongeveer
. Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
. Cyntje schreef:
Angelsditch: Afbeeldingen moeten zichtbaar zijn op UK en CB!
. Dat ziet er veel echter uit
.
Dit is niet bij te houden...
oet poging...*

) Met veel aandacht getekend, ziet er goed uit. 10/15 euro??
helaas klopt 'ie nog niet helemaal en zou je in mijn ogen het materiaal nog wat meer mogen benutten. Ik zou nog even oefenen
wát ik zo kan zien ziet er goed uit, heb alleen het idee dat wat meer contrast het geheel wat levendiger zou kunnen maken. 15 euro voor zoals 'ie er nu staat.
Ik vind de haren nog wat teveel "strengen" maar doe het je niet na. 20 euro.
leuk!! Maar zoals edelweis al zegt; ik zou er geen waarde aan verbinden. (Behalve dan het plezier wat je gehad hebt tijdens het maken
)
naar wat ik zo kan zien zou ik zeggen: blijven oefenen. Zowel om het materiaal wat meer onder de knie te krijgen als de correcte verhoudingen van je onderwerp. Ik zou er nog geen waarde aan vebinden
De achtergrond vind ik er niet zo bij passen, dat is jammer. Ik kan er nog geen waarde aan verbinden. Spreekt me wel aan
weer een goede tekening, maar op de één of andere manier doet deze mij iets minder dan je eerdere werk. Neemt niet wag dat het onwijs knap is. +/- 25 euro.
even een algemeen beeld: er zitten hele knappe en ook al behoorlijke werken bij
over het algemeen zou je *volgens mij* iets meer contrast mogen aanbrengen om ze wat sprekender te maken. Voorbeeld: http://www.geocities.com/fiore_tekeningen/07.jpg als je bij deze het licht/donker contrast wat verder uit zou werken, zouden ze veel meer gaan leven.
rond de 10 euro...
50 euro.

*(maine coon)
rond de 5 euro
ong 10 euries
15-20 euro
rond de 15 euro 
aleen jammer van de achtergrond een euro of 20 denk ik

Hier en daar lijken de verhoudingen niet helemaal te kloppen maar dat stoort mij niet. 10 euro 
wauw, Je moet er meer voor vragen! 20-25 euro voor deze 
Het rennende paardje alleen wat jammer. Zie dit meer als een collagetekening dan een stalbordje oid. Maar ik denk zo'n 7 euro voor deze 
Hals vind ik alleen wat te dun lijken. Zo'n 5-7 euro. 

15 euro 
Verder is hij wel leuk
5 euro 

Denk dat je voor A4 wel 15 euro kan vragen 
De eerste is wel beter dan de tweede.. hmm de 1e 20 euro en de 2e 15 euro (?)
en je wordt steeds beter! Voor deze 7 euro ong.
Maar goed op weg hoor 

euhmz 35 euro..

Maar het heeft wel wat
Zo'n 10 euro..
Kan meer contrast in. de haren zijn gewoon lijntjes. Kan hier geen prijs aanhangen.
Kan o.a. wel wat meer detail in.
10 euro voor deze 

Ong. 5-7 euro.
50-60 euro 

zo'n 10-15 euro 
15-20 euro 

Jammer dat het oog stoort
Het was me zelf niet opgevallen
En haar oksel zit onder het mijnalbum teken .. oeps
Er zijn inderdaad heel veel portrettekenaars al..
Leuk met kleur gewerkt
Maar zal er niks voor vragen
Als je zelf al weet dat het niks waard is.. waarom plaats je het dan? 
deze is beter
Wat meer proberen met donker-licht te werken. Is wel lastig met aquarel..
7 euro 
40 euro 

Denk zo'n 10 euro

. Je had alles misschien iets gedetailleerder kunnen maken, maar ik vind de 'witte' achtergrond erbij heel leuk
. Ik denk tussen de 5 en 10 euro
Minstens 40,-
25,-
. 30,-
Komt wel wat druk over, ik zou er persoonlijk niets voor geven.
.
. Kleuren springen er vanaf
. Jammer dat het oogje wat wegvalt. Er had ook iets meer detail in gemogen. Ik zou er zo nog niets voor geven. Ik vind dat je de manenkam trouwens wel heel mooi gedetailleerd hebt gemaakt 

nog even dooroefenen 

2) Ik vind het wat jammer dat z'n naam er bij staat, maar toch zo'n 10 euro 
. 1) echt heel leuk. Zo'n 25,- 2) Deze vind ik wat minder dan de eerste. De achtergrond is ietsje té. 15,-
Ik vind het jammer dat je deze kleur als achtergrond hebt gekozen, maar dat is misschien meer een kwestie van smaak. 20,- 

. 10,-
. 20,- 2) leuk idee. 10,-
. nog even oefenen.

10,-

20,-

50,-
50,- als het niet meer is!
2) heel leuk, denk dat z'n oortjes wat aan de kleine kant zijn? Wat is het formaat? A4: zo'n 5 - 10,-
een explosie van taxaties

De tekening vind ik leuk gedaan, het lijkt echter wel alsof de neuzen allemaal net te kort en te breed zijn. Ook vind ik het geveegde een beetje jammer, in dit geval geeft het een vlekkerig beeld. Ik denk dat ze mooier worden als je niet veegt en gewoon voorzichtig met je potlood laagje voor laagje de schaduwen opbrengt. Verzendkosten + 3 euro
ik schat zo tussen de 20 en 30 euro
Hij ziet er heel goed uit! Waar je bij een volgende op kunt letten is om niet tot aan de rand van het papier door te tekenen. Als jij/men hem ooit wilt inlijsten zul je hem op een ander stuk papier moeten plakken omdat anders een deel achter de lijst verdwijnt en dat is zonde. 10-15 euro.
Deze heb je heel mooi gedaan! De pupil stoort me wel wat, voor het mooie zou ik die gelijk met de andere gelaten hebben maar verder heel erg knap! 50 euri
waar je op kunt letten zijn de verhoudingen, daar gaat het nog niet helemaal goed. Ik zou gewoon nog lekker even oefenen
(geldt voor de andere ook)
10-15 euro
jammer van de scheve foto waardoor hij lastig te waarderen is. Ik denk echter wel dat je voor dit portret met 2 hoofden zo tegen de 30 euri aan zit
doe mij ook zo'n emmertje met pasteltalenten
zeker 50 euro
(ik moet ook gewoon wachten tot ik meer tijd heb om echt goed te kijken... goed voornemen
) Je paarden vind ik eigenlijk toch wel al heel mooi worden en met name de 1ste is al goed. Je zou wat meer contrast kunnen gaan toepassen en tja... de hulplijntjes tijdens het tekenen gummen
AngelsDitch schreef:Hoe kan je witte manen nou met streepjes tekenen?
De zeehond is echter hier en daar wel wat hoekig (bij snuit en borst aan de voor ons rechter kant). hmmm prijs... ik denk een 10 euro 
moet wel zeggen dat ik er zelf niks voor zou geven maarrrr het is een hele originele uitwerking. Ik denk toch dat er mensen zijn die iets dergelijks wel willen hebben... 5-7,50 2) leuk koppie, de ogen lijken iets scheef te zitten maar ik denk toch aan zo'n 7,50-10 euro
maar hooi 

Ik ben niet goed in taxeren hoor 

Ik denk zo'n 7.50 
Ook een beetje jammer dat de manen wegvallen, ze zijn namelijk zo mooi.. 12.50
Malenka schreef:Lontje, met pastelkrijt kan ik zulke grote veranderingen niet maken. Je kunt het niet weg halen en omdat het vet is kun je het ook niet oneindig over tekenen.
Ik bedoelde ook niet bij deze tekening maar bij een eventuele volgende in zo'n zelfde soort houding
(kleurpotlood heeft hetzelfde euvel en als je je grafiet al heel donker hebt opgezet ook
)