Dydy schreef:@ m00n: okay @ Kaliefje : ZIEN! @ Kim_Aran : Hoe bedoel je?:PNou, als ze al onze paarden moet tekenen is ze voorlopig nog niet klaar
Kim_Aran schreef:Nou, als ze al onze paarden moet tekenen is ze voorlopig nog niet klaar uhuh .. Das waar Er steekt bij haar denk ik echt veel tijd in.. maar ze tekent ze ook altijd zo echt en dat is eng ik wil het ook
Dydy schreef:uhuh :| .. Das waar :|Er steekt bij haar denk ik echt veel tijd in.. maar ze tekent ze ook altijd zo echt en dat is eng ik wil het ook ik ook , het is voor mij echt ONMOGELIJK om met potloden dat voor elkaar te krijgen !! btw, wat voor potloden gebruik je eigenlijk?
m00nlight schreef:ik ook , het is voor mij echt ONMOGELIJK om met potloden dat voor elkaar te krijgen !! btw, wat voor potloden gebruik je eigenlijk? ik ? of Vraeghoeve? Ik van alles ik ga innen kort goede potloden kopen als ik weet wat voor
m00nlight schreef:ik ook , het is voor mij echt ONMOGELIJK om met potloden dat voor elkaar te krijgen !! btw, wat voor potloden gebruik je eigenlijk? Ik ? Ik moet nog goede kopen als ik weet wat voor .. dus wat voor zijn het beste ?
euhm...ik begin altijd met 2b en daarna de donkere stukken varieren van 4b tot 9ben ik gebruik cretacolor monolith
Vraeghoeve schreef:euhm...ik begin altijd met 2b en daarna de donkere stukken varieren van 4b tot 9ben ik gebruik cretacolor monolitheen wattes ?
Vraeghoeve schreef:euhm...ik begin altijd met 2b en daarna de donkere stukken varieren van 4b tot 9ben ik gebruik cretacolor monolithCretacolor wat ?:\
ik wil dus nieuwe potloden kopen want ik gebruik nu echt vanalles maar welke potloden moet je hebben ?
Vraeghoeve schreef:awel het merk heet cretacolor en het type is monolithoke en dat is een soort uitveegding ofzo ?
Vraeghoeve schreef:awel het merk heet cretacolor en het type is monolithokay ik ga opschrijven Ik ga echt inkopen doen en waar koop je het ?:oo
nee dat zijn potloden in volledig grafier (zonder hout omhulsel dus)typ maar eens in google en dan afbeedingen