Ontzettend mooie foto's heb je gemaakt! Dat beloofd nog wat als je zo blijft groeien, wauw!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kashmino schreef:Bedankt voor de complimenten, leuk om te horen!
Super leuke foto's Tenno! Die tweede is echt super, en wat een vrolijk koppie zit er op![]()
Kom
@Lienek, dit is de foto voor het bewerken:
[ Afbeelding ]
welmoed__ schreef:Leuk Coonart! Net zoals Matheno zegt denk ik dat wat meer ruimte nog toffer was geweest.
Ik heb vanavond een golden hour shoot, nog niet veel vaker gedaan. Hebben jullie tips qua instellingen? Ik merk vaak dat ik moeite heb met scherpstellen met tegenlicht bijvoorbeeld.
Zorro_ schreef:Hoi! Ik loop even binnen! Ben sinds afgelopen week in het bezit van een Canon 77D met 18-55 mm kitlens.
Ik ben helemaal blanco op fotografie gebied, ik fotografeer nu eerst op de automatische stand.
Een workshop is inmiddels ingepland en ik kan niet wachten!Tot dan fijn oefenen, proberen en veel lezen.
Ik hoop dat jullie mij af en toe kunnen voorzien van feedback. Mocht je zelf wat toelichting willen geven op je foto's qua instellingen, graag! Ik wil zoveel mogelijk leren.
* Ik ben niet in het bezit van photoshop of lightroom, alles komt zo uit de camera. Ik schiet geen foto's in RAW stand.
Door middel van dit topic hoop ik nog meer te kunnen leren.
Uit mijn eerste serie foto's!![]()
[ [url=m/IyW6Oi.jpg]Afbeelding[/url] ]
*Geüpload via Bokt, misschien doen jullie dat anders? Ik hoor het graag!
Amado7 schreef:Leuk!! Gewoon lekker veel gaan oefenenEn als je wat handigheid er in hebt zou ik gewoon eens wat gaan bewerken met een gratis programma!