Nescafe Week 19: Heel gaaf! Vind deze stijl wel gaaf. Week 20: Mooie foto, fijne sfeer.
Eefsel2109 Week 19: Mooie foto, niets aan toe te voegen. Week 20: Haha heel leuk gedaan! Mooie foto.
Isacalixa Week 19: Mooie foto, niets aan toe te voegen.
FristiLover Week 19: Mooie foto, misschien iets overbelicht op sommige plekken, maar niet heel storend. Week 20: Mooie foto, niets aan toe te voegen.
Luckyy80 Week 19: Mooie foto. Ik stoor mij wel aan het bakstuk wat zo dicht bij het oog komt.
Tigress Week 19: Mooie foto, niets aan toe te voegen.
Lynn85 Week 19: Hele leuke foto! Niets aan toe te voegen.
LoveSenna Week 19: Mooie foto. Voor mijn gevoel is je scherptepunt alleen niet helemaal goed. Waarop heb je scherpgesteld? Week 20: Leuke foto. Zelfde vraag als de week hiervoor, waar stel je op scherp? Wat waren je instellingen bij deze foto?
Bellatrix Week 19: Gave foto! Week 20: Mooie foto, niets aan toe te voegen.
pradadaan Week 19: Lieve foto, niets aan toe te voegen.
Neverland Week 19: Heel gaaf! Mooie foto.
Athelas Week 19: Mooie foto, niets aan toe te voegen.
xMaxxiee Week 19: Mooie kleurrijke foto, niets aan toe te voegen.
GerdjeHoran Week 19: Mooie foto. Had misschien iets meer ruimte mogen hebben aan de bovenkant. Verder niets aan toe te voegen. Week 20: Mooie foto, heel leuk effect met de 1.8.
Murosch Week 19: Knap vriendinnetje, mooie foto.
Calice Week 19: Mooie foto, niets aan toe te voegen. Week 20: Mooie foto. Je bent alleen in de schaduw van het halster het clipje? vergeten weg te werken.
Appelstroop Week 19: Mooie foto, niets aan toe te voegen.
Joeluna Week 19: Mooie foto, de meiden hadden van mij iets lichter gemogen.
MarijeR Week 19: Wat een lief veulentje zeg, mooie foto.
Magda_90 Week 19: Mooie foto, goed moment. Niets aan toe te voegen.
jesicaaaa Week 19; Mooie foto, niets aan toe te voegen.
horserider22 Week 19: Mooie foto. Persoonlijk vind ik de gekozen hoek niet heel fijn kijken.
Deetjeeuh Week 19: Mooie foto, niets aan toe te voegen.
Ismy Week 19: Gave foto! Niets aan toe te voegen.
lisaguus Week 19: Mooie foto. Hij lijkt wel iets wat bewogen en voor bij de neus van het paard had iets meer ruimte mogen zitten.
Sanne_com Week 19: Mooie foto, niets aan toe te voegen.
Biebz Week 19: Mooie foto, niets aan toe te voegen.
Fem Week 19: Mooie foto, niets aan toe te voegen.
horses_m Week 19: Mooie foto, niets aan toe te voegen.
joysieee Week 19: Lieve foto, niets aan toe te voegen.
caaramel Week 19: Mooie foto, niets aan toe te voegen.
Ingvild Week 19: Mooie foto, niets aan toe te voegen.
S_imonee Week 18: Mooie foto, niets aan toe te voegen. Week 19: Mooie foto, niets aan toe te voegen.
Kimmie1995 Week 19: Mooie foto, niets aan toe te voegen.
JewEmm Week 19: Mooie foto, niets aan toe te voegen.
Revanches Week 19: Lieve foto, niets aan toe te voegen.
Gub Week 19: Mooie sfeer, niets aan toe te voegen.
Niobe Mooie foto, niets aan toe te voegen.
Moirin Week 19: Leuke foto. Waarop heb je scherpgesteld? Er had van mij ook nog iets meer diepte in mogen zitten.
Agossie Week 19: Zo lief!
hamsterfan Week 17: Toffe foto! Niets aan toe te voegen. Week 18: Mooie foto, niets aan toe te voegen. Week 19: Mooie foto, niets aan toe te voegen.
Mariett Week 20: Mooie foto, niets aan toe te voegen.
Tivara Week 19: Mooie foto, niets aan toe te voegen.
Lynn85 Bedankt voor je feedback. Het is inderdaad een gier. xMaxxiee Dankjewel voor je feedback. JewEmm Bedankt voor je feedback.
JewEmm
Geplaatst: 19-05-16 02:04
D'r wordt weer lekker feedback gegeven! Keep up the good work!
Hierbij mijn week 20. Het was wel een lastige keuze... Afgelopen weekend gemaakt, maar ik wist niet of ik ze al mocht plaatsen. Bij Luke Winslow-King in Paard van Troje heb ik een proefopdracht voor 3voor12 gedaan. En ik mag op gesprek komen Misschien ga ik maar eens een FK topic maken van m'n concertfoto's van de laatste tijd.
Helaas heb ik nu geen tijd voor een feedbackrondje maar hopelijk in de vakantie straks wel. Er komen hele mooie foto's voorbij en ik zie echt vooruitgang in de foto's. Het blijft toch een leuk topic.
En dat vind ik dus zo gaaf van het topic en wil ik het blijven volhouden. Je ziet verbetering! Ik vind het ook echt leuk dat er zoveel feedback gegeven wordt. Niet alleen leerzaam om te ontvangen, maar ook om te geven.
Ik zal binnenkort ook weer eens een rondje doen.
S_imonee
Geplaatst: 19-05-16 13:41
Bedankt voor je feedback Jespri!
Week 20 Afgelopen maandag de band van mijn vriend gefotografeerd tijdens hun optreden in het dorp.
Week 19: Ik geloof dat is scherpgesteld had op de vogel, maar ik moest wel aardig ver inzoomen en heb hem ook aardig bijgesneden. Dus misschien ligt het daaraan
Instellingen Week 20: f/5.6 1/400 ISO-640 Brandpuntsafstand 152 mm En zover ik weet heb ik scherp gesteld op het midden van de foto. Het was alleen wel erg bewolkt, kan het daar ook niet aan liggen?
Heb je soms nog tips dat ik scherpere foto's kan krijgen?
Luckyy80
Geplaatst: 19-05-16 22:14
Week 20 Een creatieve uitspatting omdat ik tijd over had. Ik ben me er overigens van bewust dat 'ie niet scherp is, de foto is in een binnenbak genomen en dat trekt mijn ietwat bejaarde camera helaas niet meer.
Lynn85
Geplaatst: 20-05-16 08:51
Mijn week 20: gisteren een workshop bruidsfotografie gevolgd bij Jessica Fotografie in Eindhoven. Was super om te doen! En alles was zo mooi
Ik heb voor mijn week 20 een lief, oud model gekozen. Vorige week had ik mijn eigen paard Wainonia voor POTW op de foto gezet en deze week haar moeder Fonia. Dit was mijn eerste paard en ze wordt komende maand 29!
Week 20:
Marjo
Geplaatst: 21-05-16 15:46
magda_90
Geplaatst: 21-05-16 21:45
Uiteindelijk een keuze kunnen maken en week 20 is geworden:
Aan het spelen geweest met vogeltjes in de tuin. Potje pindakaas in de zon opgehangen met als achtergrond donkere coniferen en dan proberen ze uit de lucht te schieten foto's te maken op het moment dat ze voor het potje in de lucht hangen. Nog niet naar m'n zin maar had niets anders recents...