[FOTO] Verzameltopic: Picture of the Week! Deel III – 2015

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Sicayes

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-15 11:30

Ik kom weer even feedback geven! Allereerst wil ik iedereen even een dikke pluim geven met het volhouden en het plaatsen van geweldige foto's! Jullie inspireren mij allemaal ontzettend!

Glenstorm: Prachtig mooi en sterk zelfportret. Ik vind hem fantastisch!

Mariett: Wauw, super gaaf! Je ogen trekken me echt in de foto. Ongeloofelijk!

Revanches: Zoals ik al zei <3 wat een dropjes. Viel denk ik niet mee om ze allemaal in het mandje te houden?

k_m: Mooi portret! Heb je je ogen bewerkt? Het is net of je irissen heel plat zijn omdat er geen reflectie n zit.

Rianne_ Geslaagde foto, de compositie en de pose van de hond zijn erg mooi. Ik had de foto nog ietsje meer opgelicht want vind hem nu net een tikje te donker.

verography: :wow: Wat een prachtig gezicht. Ik rij onderweg op de snelweg ook vaak langs plekjes dat ik denk ‚ooh kon ik maar even stoppen..’ maar dit is wel ontzettend mooi zeg.

Sodeletuut: Glooiing van paardenbillen? ;) Nette foto!

binky: Mooi portretje alleen net iets te krap, scherpstel punt lijkt ook net niet helemaal lekker te liggen.

PenS: Mooie foto, de achtergrond loopt netjes over in het deken van het paard.

Carolaaxxxx: *Week 5: Bijzonder zo met die sneeuw op de foto! Leuk moment alleen lijkt wat scheef?
*Week 6: Ik had denk ik een iets andere uitsnede gemaakt , nu lijkt het lichaam erg lang en het hoofdje maar heel klein. Maar dat is persoonlijk.

MarBri: Wauw mooi zeg! Gave kleuren van de stamper zo.

Billionache: Mooie foto, niets op aan te merken.

taarss: Vind de bewerking wel passen bij de stijl die over het algemeen terug komt in je foto’s en denk dat je een goede keuze daar in hebt gemaakt.. Leuke hond zo, grappige uitdrukking op het gezicht haha.

SharonPlugge: Goed gelukt! Scherpte ligt erg mooi en je ziet net genoeg van het oortje om de stemming mee te krijgen. Leuk!

hilly200: Hmmm jammie nutella! Grappige foto in de sneeuw.

Mb_foto: Ah wat een cutie! Mooi portret, niets op aan te merken.

magda_90: Super goed gelukt met een analoog moet ik zeggen. Dat doe ik je niet na!

manonfleur: Simpel maar schattig. We lijkt de foto veel rood te bevatten.

Joysieee: Zoals je zelf al zegt is het halstertouw jammer, maar verder qua uitsnede en pose vind ik hem geslaagd :)

elle108030: Welkom! Lieve foto, lijk alleen wat ruis te zien in het oog? Had bij deze foto misschien ook net een stukje van het oortje willen zien oid. Kan nu namelijk niet zo goed zien dat dit om een veulentje gaat en formaat van de oortjes zou helpen met het beeld ‚af te maken’ in je hoofd zeg maar. :+

Jespri: Ik had het model misschien iets uit het midden geplaatst en de tak voor haar kin geprobeerd weg te werken. Verder wel geslaagd!

NESCAFE: Toch een erg geslaagde foto met je mobiel! Mooi sfeertje!

Marit: Prachtig zeg.. de detail op de stampers en dan de beeldvullende kleur van de bloem. <3 Heb je hiervoor je 50mm ‚omgekeerd’?

Ingvild: Had misschien de foto ‚staand’ mooier gevonden. Krijg er wel een heerlijk warm gevoel bij door de kleuren van de kaarsen.

GerdjeHoran: Wauw mooi bewerkt in Lightroom! Helemaal niet onnatuurlijk maar aan het origineel te zien toch nog wel wat aan veranderd! Gaaf.

Jessica_1998: Voor beide foto’s is mijn feedback hetzelfde, Had nog iets lager gegaan om wat meer van de hond op de foto te krijgen, minder centraal en meestal is op zo’n zonnige middag het model in de schaduw plaatsen wat prettiger. Nu heb je namelijk wat harde schaduwen lopen over het gezicht van de hond.

Dandy200: Die mooie gele maan zag ik vorige week ook en toen baalde ik nog dat ik op dat moment mijn 70-200 niet bij me had := Ik vind het jammer dat de maan niet helemaal scherp lijkt en de boerderij’s lichten leiden me een beetje af.

Agossie: Snap dat je blij bent, ook deze is weer erg goed gelukt. Niets op aan te merken!

Gracezellaa: Onbewerkt nog heel mooi! Zou in de nabewerking zelf het beeld ietsje lichter maken maar vind hem qua compositie erg fijn.

laurajoy15: Mooi zeg! Erg gaaf hoe je in het midden de druppels scherp ziet en dat ze dan overlopen naar die prachtige bokeh. Mooie kleuren!

Sanne_com: Mooi drieluik, niets op aan te merken.

MyHu: Leuke lijnen lopen er zo door de foto :) niets op aan te merken.

it_is_me: Ik vind hem wat flets ogen. Ik heb even gekeken en ik denk dat ik je andere foto ook beter vind ;)

Marijepagter: Mooie foto qua compositie. Vind het hoofdstel iets te grof maar daar kon je denk ik weinig aan veranderen.

Bellatrix: Vind hem toch goed gelukt zonder een f2.8! Hoge iso maar vind de ruis nog meevallen zonder dat de foto door ruisreductie plat is geworden. Netjes!

Rosslover: Leuk idee, denk dat als er nog sneeuw op het takje had gelegen het idee helemaal af had geweest!

Eline91: Fijne DOF in deze foto. Is je camera toch niet voor niets mee geweest! ;)

Jilinda: Leuk idee, vind de strijkkralen juist wel leuk bij de muzieknootjes passen! Alleen jammer dat er een beetje een rozige waas over de foto lijkt te zitten.

Killyenn: Oh wat een grappige foto.. mooie kleuren en ik zit toch even te zoeken hoe je hem hebt gemaakt.. in het raam gezeten?

Suuszels: Mooie foto , erg fijne kleuren en mooie DOF.

crazy_horses: Heerlijk sfeervol en mooie DOF. Huisje is ook mooi scherp. Top!

Ponyaddicted: Pony lijkt niet helemaal scherp inderdaad, jammer! Kleuren zijn wel mooi.

SuperLiesje: Leuk deze! Heb je hem ook ‚andersom’ gemaakt? (Dus met de meiden/brug scherp en het riet onscherp?)

Ash_ Super leuk moment, het koppie van de hond is echt geweldig.

LauraBloem: Wat een kleuren, onwijs mooi!

EskeGirl: Net wat te grauw inderdaad, maar wel een mooie timing!

Racheel: Ik vind hem wel gaaf, hij is druk maar door het grote vlak ijs/water in de foto breekt het toch een beetje. Veel tinten grijs die de foto dynamisch maken. :j

LOVESUSHI: Mooi moment, had de foto denk ik iets meer zo gekaderd dat het onderwerp nog een kleinnnn tikje naar links stond. Maar vind hem erg lief!

horserider22: Ik mis een beetje een duidelijk scherptepunt.

wendy1987: Wauw wat mooi! Super timing. erg geslaagd!

Astor: :wow: Wat een bijzonder knap paard met dat bruine oog zo! Super gaaf.

IsaCalixa: Wat lief <3 Ik vind het regenboogje wel passen bij de sfeer op de foto. Ik hoop dat ik van de zomer nog zo’n soortgelijke foto kan maken van mijn oudje.

monbyou: Danbo! Ik heb al die Yotsuba&! Manga’s := Leuk, je bokeh op de achtergrond is mooi en vind de bewerking wel geslaagd.

xFace: Welkom! Leuke foto! Ik vind hem nog een tikje te donker, zou hem met nabewerken ietsje hebben opgelicht.

Niene87: Wat een lieverd! Is hij/zij nog jong?(gezien het zwart op het snaveltje) Mooie scherpte al had die misschien net een tikje hoger gemogen voor de ogen. Maar ik weet hoe snel vogels bewegen :’)

Lipydo: Ik ben enorm fan van jou zelfportretten. Erg mooi, je visagie is ook fantastisch. *wil ik ook kunnen*

Calice: Sterkte met je kaak :( Pose en blik van de pony zijn erg mooi. Jammer van het vieze deken en hoofd maar ik begrijp dat je hoofd er niet zo naar stond deze week :’) toch technisch geslaagd!

_Patriciaa: Jammer dat hij niet helemaal scherp is, maar vind het nog knap dat het binnenbakselen goed gelukt is qua kleuren :)

HeavensLove: :wow: <3 Lijkt wel uit een film. Ontzettend mooi zeg.

Brechtjee: Leuke blik! Volgende keer misschien toch een iets grotere diafragma zodat er iets meer van de neus ook scherp is.

Kimmetjee04: Hele gave foto! Mooie belichting en pose.

XiiaaooNaa: Mooie foto, niets op aan te merken :)

Murthul: Mooie plaat, had die flare vlekjes links misschien nog weg gewerkt.

S_imonee: Jammer van het draadje, maar vind het wel een mooie warme foto. Hoofd van het andere paard er zo half bij heeft wel wat.

——

Nog even reageren op wat gekregen feedback :) Ik ga niet iedereen apart quoten om dank je wel te zeggen want dan word deze post wel heel lang :+ maar pik er even wat uit waar ik op wil reageren!

WEEK 5:
Allemaal ontzettend bedankt voor het feedbackken. Ik ben het met jullie eens dat ik hem wat meer had moeten croppen. In de eerste instantie vond ik zoveel leegte wel mooi er omheen maar nu er een paar keer opnieuw naar te hebben gekeken hebben jullie gelijk en komt het ‚magische’ niet helemaal lekker over. :+
quartel schreef:
Sicayes Hoe heb je dat gedaan? Super tof zeg!!!

Men neme een aansteker die werkt met zo’n draaischijfje en je gaat ergens zitten waar het niet zo bijzonder licht is. (Ik zat in een donkerder hoekje van onze woonkamer). In de eerste instantie had ik de camera in mijn ene hand en de aansteker in de andere en had ik de camera ingesteld op continue met een timer (dus na een x-aantal seconden maakte hij ongeveer 7 foto’s ofzo). Dan scherpstellen op het vlammengaatje ( :+ of hoe dat heet) en de knop ingedrukt. Als de timer gaat lopen ben ik halverwege vast begonnen met me kwaad maken en het aanflikken van de aansteker. Telkens zo dat de vlam niet helemaal aan gaat maar dat je meer van die sparks krijgt. Helaas is mijn canon 600D niet zo heel bijzonder snel :’) dus ik had echt heel veel dat er ok 7 foto’s gewoon niets te zien was of 1 klein dingetje wat niet echt foto-waardig was.
Dit deed ik zo’n 2 uur :’) en toen was ik het zat want het lukte niet want doordat ik ging draaien aan dat wieltje bewoog ik mijn camera soms een tikje uit focus oid. :+ zo irritant. Dus na het ook nog eens geprobeerd te hebben met camera op statief (was ook niks want dan bewoog mijn hand met de aansteker weer uit focus soms) heb ik de hulp van mijn vriend ingeroepen. Zo kon ik beide handen aan de camera houden. Het heeft toen alsnog even geduurd maar uiteindelijk kwamen er toch een paar mooie uit zoals deze!
De rest staat trouwens hier: https://www.flickr.com/photos/121907083 ... 178226279/

Gekregen feedback week 6:

Killyenn schreef:
Mooie foto Sicayes! Weet niet of ik de houding van het dier optimaal vind maar daar heb je uiteraard niet veel over te zeggen. Fijne kleuren en mooie scherpte, hoewel het jammer is dat flickr hem nog extra verscherpt heeft. Kun je dat niet utizetten oid?
]

Dankje! Normaliter zou ik het een beetje ‚uitwachten’ bij het dier om meerdere goeie poses proberen te krijgen maar helaas het vriendlief niet het ‚fotograven-geduld’ zoals hij het noemt := nodig maar weer eens alleen of met een fotograven clubje naar Blijdorp denk ik haha!
Ik heb gekeken op Flickr of daar een optie voor is, hij lijkt het namelijk alleen bijzonder veel te doen als ik de foto door flickr laat verkleinen naar bokt formaat. (Meestal zijn de foto’s die ik naar Flickr upload ongeveer 1000px op het hoogste of breedste punt) maar helaas.. er lopen wat topics over maar Flickr geeft als verklaring dat de foto anders teveel kwaliteit verliest. Graag zou ik zien dat er een optie komt om te kiezen tussen de verscherpte foto of niet.. of dat je zelf de hoeveelheid kon aanpassen.. maar dat zit er dus niet in :( en tegenblurren vind ik ook weer raar..

Kimmetjee04 schreef:
Sicayes
Erg gave plaat en leuk beest! Meestal kan je wel zien dat een foto in de dierentuin is genomen als een dier er helemaal op staat, maar dat is hier absoluut niet het geval!

Dank je! Dat is altijd mijn doel als ik in de dierentuin fotografeer :) dat je geen hekken o.i.d. ziet.

NorwayFjord

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-15 11:36

Bedankt voor de feedback allemaal!
Grappig dat de 1 het oortje half op de foto niet mooi vind, en de ander juist wel..
Ik vond het zelf ook het mooiste zo :j

quartel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-15 11:44

SharonPlugge schreef:
Bedankt voor de feedback allemaal!
Grappig dat de 1 het oortje half op de foto niet mooi vind, en de ander juist wel..
Ik vond het zelf ook het mooiste zo :j

Een foto heeft vooral te maken met smaak.........en er is geen kok die naar alle monden kookt.
Dus soms moet je ook gewoon kunnen denken "so what!?" :j

CrazyIris

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-15 12:28

Geen hoogstaander deze week. Ik ben net terug van skivakantie en nu zit ik met een operatie, dus niet veel tijd gehad :)
Deze foto is met m'n gsm genomen, maat ik vond het een prachtig zicht!
http://i58.tinypic.com/2epr90w.jpg

Marit

Re: [FOTO] Verzameltopic: Picture of the Week! Deel III – 2015

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-15 12:57

@Sicayes; Een 50mm + 2 tussenringen heb ik gebruikt! Op mijn fullframe :)

Sicayes

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-15 13:01

Marit schreef:
@Sicayes; Een 50mm + 2 tussenringen heb ik gebruikt! Op mijn fullframe :)

Ahja, ik heb een omkeerring maar dan mis ik de automatische functies natuurlijk (en ik vind het behoorlijk eng om zo die achterkant 'bloot' te leggen telkens)

*schrijft tussenringen set op het vreselijk lang wordende 'dit-moet-ik-nog-aanschaffen' lijstje* :=

Ik zie dat er in mijn feedback voor horserider22 iets is weggevallen. Beetje teveel gebackspaced denk ik, dus komtie nog een keer:

horserider22: Ik mis een beetje een duidelijk scherptepunt. Ik denk dat deze op de donsveertjes ligt (die van zichzelf al fuzzy zijn) en dat het daardoor niet zo opvalt? Ik had zelf iets meer van het touwtje meegenomen denk ik in de scherpte.

CrazyIris: Wauw! Ondanks de telefoon een bijzonder mooie foto geworden!
Laatst bijgewerkt door Sicayes op 09-02-15 13:13, in het totaal 1 keer bewerkt

showteam

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-15 13:05

Nogmaals bedankt voor alle lieve feedback _/-\o_

Mijn week 6:

Afbeelding

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-15 13:07

Mijn week 6:

Afbeelding

Iriscope

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-15 15:09

Nogmaals van mijn kant de belofte meer actief te worden zodra mijn internet geregeld is. Een contract regelen hier is nog zo makkelijk niet helaas en zonder contract is het zoooo duur.

Wel een foto deze week, ben naar de rennen geweest met een vriendin die op een renstal werkt en o.a. deze foto gemaakt. Niet het beste wat ik had gewild, maar wel het beste dat ik heb.

daarnaast ook wat persoonlijk omdat dit de jockey is uit mn "verliefd op een jockey-HELP-topic

Afbeelding

ismy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-15 15:57

Week 6:
Afbeelding

Vanaf volgende week geen sneeuwfoto's hoop ik meer want dan ben ik als fotograaf in Nepal! Hoop jullie bij te houden! :D Helaas deze komende weken geen feedback van mij dus.. Internet moet er vrij slecht zijn en heb drukke programma's..

TeSzZz

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-15 16:15

Hierbij ook mijn week 6
Afbeelding

Ben niet helemaal tevreden, dit was een uitprobeersel met een macrolens die ik van ebay heb (en die je vastschroeft op je eigen objectief). Was jammer genoeg niet lekker dus ben ook verder niet met de camera op stap geweest.

k_m

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-15 16:52

@Sicayes, klopt helemaal, heb daarna die bewerking er ook terug uit gehaald maar had hem toen al geplaatst. Vind het zelf idd ook heel plat zo

hilly200

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-15 16:53

Zeg... zijn we niet al bij week 7? Ik heb namelijk afgelopen week volgens mij week 6 ingeleverd.. en als ik in mijn flickr album kijk zit ik ook al op 6 foto's. Snap er niks meer van :P

Verosjaak

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-15 16:54

Maandag 22:00 sluit Week 6. Week 7 mag pas geplaatst woorden zodra Agossie een overzicht lijst geplaatst heeft.

hilly200

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-15 16:56

Oh natuurlijk! Had zondag in mijn hoofd, hoe dom :o?

Sicayes

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-15 16:56

De POTW week loopt van een dinsdag t/m maandag de week er op 22:00. Misschien dat je daar mee in de war bent? :P

hilly200

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-15 17:00

Ik denk dat, dat hem is :P Plus dat ik week 7 al gereed heb, kan niet wachten om hem te plaatsen, en normaal maak ik halverwege de week pas de foto voor die week :+

Jespri

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-15 17:33

Nescafe Mooie foto, niets op aan te merken. Bedankt voor je feedback op week 6, nu je het zegt had ik deze beter weg kunnen werken. :j

Marit Prachtige foto, niets op aan te merken.

Ingvild Mooie foto, niets op aan te merken.

GerdjeHoran Mooie foto en mooi bewerkt. Niets op aan te merken.

Jessica_1998 De foto's spreken mij niet zo aan sorry. De foto had wat lichter gemogen. Vind de 2e foto wel al beter als de eerste.

quartel Bedankt voor je feedback op week 4, week 5 en week 6 :)

Dandy200 Ik vind de foto niet heel bijzonder, hij is vooral erg donker. Misschien volgende keer een onderwerp pakken waar je iets meer lantarens etc.. hebt staan? Ik denk dat je aan het oefenen was met een langere sluitertijd?

Agossie Mooie foto, niets aan toe te voegen.

Gracezellaa Mooie foto. Persoonlijk had de foto iets lichter gemogen.

Laurajoy15 Mooie foto, niets aan toe te voegen.

Sanne_com Mooie serie, niets aan toe te voegen.

MyHu Mooie foto. Rechts boven zit er een soort bloemen patroon, deze leid iets af. Voor de rest is het een super foto!

It_is_me Mooie foto, fijne kleuren. Toch mis ik iets, kan alleen niet goed zeggen wat..

Marijepagter Mooie foto. Persoonlijk had de foto nog iets lichter gemogen van mij.

Taarss Bedankt voor je feedback op week 5 en week 6.

Bellatrix Mooie foto. Links had er nog iets meer ruimte gemogen van mij, twijfel nog of ik het storend vind dat het hoofd er half afgesneden is of niet. Goed gelukt voor een binnenbak foto.

Rosslover Leuk gedaan. Niet aan toe te voegen.

Eline91 Bedankt voor je feedback op week 6. :) Mooie foto, niets aan toe te voegen. Vond je het niet eng om vreemde mensen te fotograferen?

Jilinda Heerlijke, vrolijke foto. Niets aan toe te voegen.

Kimmetjee04 Bedankt voor je feedback op week 4. Ik vond de foto wat sterker in zwart/wit. Dit is de kleurenversie:
Foto

Sicayes Mooie foto, prachtig dier. Niets aan toe te voegen. Bedankt voor je feedback op week6. Takjes had ik voor het gezicht inderdaad beter weg kunnen werken. :)

Killyenn Mooi gedaan met het raam, niets aan toe te voegen.

Suuszels Mooie foto, niets aan toe te voegen.

Crazy_horses Mooie foto, niets aan toe te voegen.

Ponyaddicted Sorry foto spreekt mij niet aan. Paard kijk naar mijn gevoel wat narrig en ik vind de kleuren wat hard.

Superliesje Mooie foto, niets aan toe te voegen.

Ash_ Wat een heerlijk hondje! Mooie foto. Persoonlijk vind ik het gras net iets te groen, voor de rest goed gedaan.

LauraBloem Mooie foto, niets aan toe te voegen.

EskeGirl Goed getimed, mooie foto.

Racheel Mooie foto, vind hem wel wat druk.

Lovesushi Lieve foto, niets aan toe te voegen.

Horserider22 Mooie foto, niets aan toe te voegen.

Wendy1987 Gaaf gedaan! Mooie foto, niets aan toe te voegen.

Astor Mooie foto. Vind het paard alleen niet helemaal fijn staan.

IsaCalixa Mooie foto, niets aan toe te voegen.

Monbyou Mooie foto, niets aan toe te voegen.

Xface Welkom. Mooie foto. Persoonlijk had de foto wat lichter gemogen van mij.

Niene87 Mooie vogeltje, mooie foto. Niets aan toe te voegen.

Lipydo Erg gaaf, niets aan toe te voegen.

Calice Gaat het alweer wat beter met je kaak? Mooie foto. Wel jammer van de vieze plek boven z'n oog.

_Patriciaa Mooie foto. Goed gelukt voor in een binnenbak. Vind het paard wel een beetje uitverhouding staan. Persoonlijk had ik wat minder rug op de foto gezet en iets meer ruimte aan de rechterkant.

HeavensLove Prachtige foto, niets aan toe te voegen.

Brechtjee Lieve foto, jammer dat de neus niet scherp is. Verder niets aan toe te voegen.

Kimmetjee04 Mooie foto, niets aan toe te voegen.

XiiaaooNaa Mooie foto, niets aan toe te voegen.

Murthul Sorry foto spreekt mij niet zo aan. Ik vind hem te donker en de witte ''stipjes'' links leiden mij wat af sorry..

S_imonee Mooie foto, misschien iets te donker. Mooi oog contact tussen de paarden.

CrazyIris Mooie foto, niets aan toe te voegen.

Showteam Smelt.... <3 Wat een ogen. Prachtige foto, niets aan toe te voegen.

Marjoow Mooie foto, had van mij iets lichter gemogen. Verder niets aan toe te voegen.

Babel Mooie foto, niets aan toe te voegen.

ismy Mooie foto, niets aan toe te voegen.

Teszzz Mooie foto, niets aan toe te voegen.

xFace

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-15 17:48

Bedankt voor de feedback iedereen :)
Vind zelf de foto ook te donker, misschien ga ik dat vanavond nog even aanpassen.

Maar wat een mooie foto's komen hier voorbij zeg! :oo Ik zal even snel wat schrijven over de foto's op deze pagina, voor de rest heb ik jammer genoeg geen tijd :(

showteam: Hele mooi foto. Mooie zachte kleuren. Wel vind ik dat er een beetje teveel van het kleed (?) onscherp is. Het zou wat fijner kijken als de stof onder het poesje ook scherper was.
Marjoow: Mooi! Misschien was het wel mooier geweest als je iets meer gekanteld de foto had genomen, nu zit er een beetje een aparte hoek. Maar dat is mijn smaak :p
Babel: Gave plaat! Heel anders dan de standaard foto's van rennen. De uitdrukking van de jockey is uhm apart :'), maar zeker geslaagd voor deze foto.
ismy: Wauw wat een landschap :oo Meestal staan lensflares niet mooi, maar op deze foto vind ik die hele lichte in het midden wel mooi :)
TeszZz: Hmm, ik ben er nog niet echt over uit wat ik van deze foto vind :p Hij is zeker mooi, maar ik mis een beetje een soort van 'zachte bloemensfeer' :+

MZorro

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-15 17:51

Mijn week 6 is een oudere foto, wel het einde van 2014. Ik ben vorige week hele week weg geweest en het is me niet gelukt om nog een nieuwe foto te maken.

Afbeelding

Heel erg bedankt voor alle feedback van mijn week 5. Ik ga deze week ook weer proberen om feedback te geven! :D

Crazymel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-15 17:56

week 6

Afbeelding

De maan in nov of dec. Zonder statief

Phoe wat gaar de week snel zeg!! Vanmiddag nog wel paar
Nieuwe foto's gemaakt maar nu werkt mijn comp niet mee grr

Komen erg gave foto's voorbij!

quartel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-15 17:57

Week 6

Afbeelding

Helaas geen betere kunnen maken afgelopen week -O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-15 18:04

Bij enorm gebrek aan tijd even snel deze geschoten en nabewerkt. Nog geen 5 minuten werk geweest, dus vergeef mij de kwaliteit... :D

Afbeelding

Hanna_94

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-15 18:10

Van mijn kant eentje uit de "oude doos", van 3 weken geleden.
Heb deze week mijn camera wel verschillende keren gebruikt, maar geen enkele foto was internet-waardig :')
week 6
Afbeelding

SternPhoto

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-15 18:11

mijn week 6, mijn eigen modelletje weer een keer
Afbeelding

is een keer buiten de box haha, zwart wit, alleen jammer dat de ogen zo donker zijn, krijg dat ook niet super