Die voet van de knuffelbeer op de achtergrond lijkt net een spook, haha!
Iriscope
Geplaatst: 23-02-14 21:05
Mijn week 8 is van vorige week, omdat ik Londen meer heb gefotografeerd dan alleen Taylor Swift;
Week 8 dus:
Laatst bijgewerkt door Iriscope op 23-02-14 21:12, in het totaal 1 keer bewerkt
Hanna_94
Geplaatst: 23-02-14 21:06
Tijdelijk een ander logo, heb momenteel even LR5 terwijl ik normaal met LR3 werk. Binnenkort toch terugschakelen naar LR3. Vond mijn oud logo véél beter
Sodeletuut
Geplaatst: 23-02-14 21:27
Irene96 schreef:
Die voet van de knuffelbeer op de achtergrond lijkt net een spook, haha!
Wat komen er weer mooie foto's voorbij! Ik zie al bij veel mensen groei tussen week 1 en week 8 .
Ik kom net thuis van een heerlijk weekendje weg , heb niet heel veel foto's gemaakt maar wil wel wat recents in sturen. Dus nog 1x Jesse,als jullie het nog niet zat zijn .
Ik zend vanavond mijn foto (hopelijk nog op tijd) in. Feedback zal ik jammer genoeg niet meer kunnen aanvullen van week 8... ik laat mijn school teveel aan de kant liggen, dus dat heeft nu ook dringend eens aandacht nodig
Asselruiter
Geplaatst: 24-02-14 11:21
Week #8: ik heb lang getwijfeld welke foto ik zou inzenden, maar deze foto bleef mij gewoon boeien. Ik vind aan deze foto die 'bolletjes'/waterdruppeltjes waar het licht in zit zo mooi. Ik weet het is weer een beetje gelijkaardig aan eerdere geüploade foto's van mij, maar deze is met de 55-250mm lens genomen, dus geen macro Ik ben benieuwd naar jullie reacties.
MyHu
Geplaatst: 24-02-14 11:35
Week 8 Lens EF-S18-55mm f/3.5-5.6 III Yep, alweer Nora. Zelf baal ik van de ruis, waardoor hij onscherper oogt. De paal links vind ik ook jammer, maar ik vind zelf de compositie verder wel leuk.
monbyou
Geplaatst: 24-02-14 12:27
Nog het commentaar voor week 7 veder
MarijeR mooi scherp en erg leuk zo met de hond in het gras. Gub gaaf die blauwe ogen springen er echt uit en zijn goed scherp. Sodeletuut erg grappig leuk gedaan. Laurajoy15 Apart ik vind het leuk dat het onderwerp op de voorgrond scherp is. Astor erg mooi zo met die zonsondergang. JewEmm leuk ik vind het erg mooi hoe het paard er op staat. Robin_Rikkie erg leuk mooi gedaan. C_estmoi leuk ik mis alleen scherpte op de foto. Revanches leuk alleen jammer dat ze bij haar rechter oog net de haar er voor heb zitten. Chip erg leuk mooi gedaan. Ash_ erg mooi heel knap gedaan. Fennee leuk heb je alleen flits gebruikt? Ik vind namelijk het wit van de bloem een beetje te vel. Joey mooi erg gaaf gedaan. Nayomie leuk de hond kijkt heel schattig vind ik. Sanne_com Erg mooi zo in het zwart wit en goed scherp. Nefertarie leuk mooie sfeerplaat zo met die paarden. HeavensLove prachtig erg mooie sprekende foto. Lipydo Erg mooi weer heel gaaf gedaan. Iejoorr leuk idee alleen is hij volgens mij niet scherp. Jessica_1998 leuk ik vind het alleen jammer van de krant als ondergrond. Jilinda erg leuk ik vind het potje van de zout niet storend. Ismy ik vind hem heel gaaf erg mooi gedaan. Agossie mooi erg leuk dat ze er zo samen op staan. NatassJa erg mooi en goed scherp. Faatxhorse apart het is alleen niet mijn smaak sorry TammyVN gaaf erg mooi zo met die berg. Bumblehorse mooi erg leuk gedaan. Fellow leuk erg mooi zo met die paarden met de kleuren.
eens wat anders getrokken ipv altijd recht hopelijk heeft deze foto niet de neiging om de mensen hun hoofd te doen draaien
Themba, Rodesian Ridgeback van 3 maanden oud
Gub
Geplaatst: 24-02-14 17:19
Wat een mooie foto's weer!! Ik hoop vanavond even tijd te hebben voor feedback. Hier alvast mijn foto voor week 8.
Lizaa01
Geplaatst: 24-02-14 18:55
Net nog even de tuin in gegaan voor mijn foto van de week Heb verder niet zo veel tijd gehad.
Week 8:
Fennee
Geplaatst: 24-02-14 19:00
Week 8, ik baal ervan dat de kleuren zo gemaakt lijken. Is namelijk gewoon rechtstreeks uit de camera. Even bijgesneden en naam erop gezet (niet omdat ik zo goed ben, totaal niet zelfs maar gewoon omdat mijn foto's wel vaker opeens ergens rondspoken).
Artocreas
Woonplaats: Ken je dat schattige winkelstraatje in Maastricht, daar bij de kerk? Nou, daar dus niet.
Wow wat een foto hierboven Mag ik vragen wat je allemaal als bewerking hebt gedaan?
Bumblehorse
Geplaatst: 24-02-14 19:42
Week 8
Artocreas
Woonplaats: Ken je dat schattige winkelstraatje in Maastricht, daar bij de kerk? Nou, daar dus niet.
Geplaatst: 24-02-14 19:45
Dankjewel! Ik heb hem een klein beetje verscherpt, en dan met name de iris. Verder heb ik meerdere keren met de kleurcurves gespeeld en bij de iris het blauw nog extra versterkt (ook met kleurcurves). Verder heb ik een verkeerd zittende wimper weggewerkt en wat afleidend scherpe wenkbrauwhaartjes vervaagd. En natuurlijk een uitsnede gemaakt; onder en aan de linkerzijkant een stukje eraf. Dat was het denk ik wel. De foto is het sterkst veranderd door de curves.