Ze hingen aan die dunne visdraadjes en daarmee hebben we ze buiten op gehangen voor een muur. Mijn vader heeft er een A4tje achter gehouden want de muur was lelijk en ik wilde een witte achtergrond. Daarna de achtergrond nog even mooi wit gemaakt en de draadjes weggeshopt. Topic staat in mijn OS.
En dat vind ik net de mooiste. De donkere oogschaduw is alleen net wat vreemd aangebracht rechts, dat stoort me. De lippen zijn een mooie tegenhanger van het donkere haar.
Bellatrix, die vogels zijn fototechnisch goed gelukt zeg! Heb je ze zelf beschildert?
We hadden een leuke, gekke moeder/dochter middag. Lekker dik de make-up erop, en foto`s gemaakt en samen lol gehad !
F_Orumster
Geplaatst: 05-11-12 17:47
Ik maak ook zo'n donker 'boogje' bij de buitenhoek, en die mislukt ook weleens, maar die had je beter iets meer kunnen blurren (en de andere wimper laat los, maar dat zijn ook ondingen )
Ben jij de moeder of de dochter Ze heeft mooi haar, jaloers!
De gloed onscherp gemaakt en inderdaad uitgesneden. Ze ligt eigenlijk op het bed, dus heb ik de foto recht op gezet. Euhm ik ben de moeder, dochter is nog een beetje te jong om moeder te zijn
Bellatrix
Lid Nieuwsredactie The Scarlet Witch
Geplaatst: 05-11-12 17:57
F_Orumster schreef:
Heb je de hooglichten laten overbelichten of het onderwerp uitgesneden?
Het vogeltje hing buiten en er is een wit papier achter gehouden. Ik heb het witte wel witter gemaakt. Vond dat mooier staan. Edit: je had het niet tegen mij.
F_Orumster
Geplaatst: 05-11-12 19:56
Bella, ik had het wel egen jou hoor Het lijkt wel een studio foto namelijk, dus was benieuwd. Had gelezen over het vel papier, maar denk dat je dat nog net ziet op het origineel? Iig goed resultaat.
3, ik had niet door of je nu de moeder of de dochter was.