Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Queelens schreef:Maar hoe ver is Urk voor jou?
Zag het niet zitten om 'ff' op en neer naar Rotterdam te gaan haha. Sowieso niet mijn favoriete stad om met de auto doorheen te rijden.
Maar via vriendin de tip gekregen naar eentje in Breda. Is die nu niet op voorraad maar ga er van uit dat ze die met een week ofzo wel op voorraad kunnen hebben? Haal ik hem daar gewoon op
Queelens schreef:Marit, n half uurtje vind ik zo erg nog niet dat moet ik straks naar Breda sowieso ook haha
focussed en richard: Jullie zijn gek dat jullie zo ver gaan rijden haha ik zie dan echt mijn brandstofpijltje zo vroeeem naar beneden gaan en dan denk ik![]()
Queelens schreef:Nou ga hem ook maar niet meer bestellen bij camera.nl wazig gedoe allemaal
had gebeld en dan zou het een week duren voor ik hem op kan halen omdat ze hem uit rotterdam moeten halen
en vertelde die dat ik dan bij het bestellen afhalen in breda aan moest vinken
dus ik dat gedaan moet ik alsnog aflever en factuuradres invullen en betaal ik 20 euro meer voor het feit dat die 'verzonden' word.![]()
Kats chagrijnig nu dus
RianneH schreef:Mensen uit de randstad en het zuiden zijn sowieso niets gewend kwa afstanden. Wij Noorderlingen zitten overal 'ver' vanaf, behalve dan van Urk :p