Wat jammer dat het zo ver weg is.. Misschien weet ik nog wel iemand, maar die zit niet op bokt..
HD, ik mis wat contrast op de foto's. De eerste vind ik kwa opstelling wel aardig maar de tweede niet (omdat je alleen de bovenkant ziet)
Ivonka
Geplaatst: 07-03-12 15:58
Hipar schreef:
Ik heb wel interesse, maar het ontbreekt me aan tijd Vonk... Misschien als ik het kan combineren met iets anders... Komen er veel honden?
10 als het goed is
Rosie
Geplaatst: 07-03-12 16:57
Bedankt aan degene die feedback op mijn foto's hadden. Grappig om te zien dat iedereen verschillend denkt over overbelichte stukken, vind het zelf niet altijd storend als het plaatje verder klopt, anderzijds kan ik ook heel perfectionistisch zijn en me er dan vreselijk aan irriteren..
@ Laurahh: Mooie foto's! Hoewel ik de tweede minder interessant vind dan de eerste om naar te kijken. @ Nadineexx: Heel gaaf, echt mijn smaak. Het halstertouw heb je voor zover ik het kan beoordelen op een vreemde computer, goed weggewerkt. Ik vind alleen het kleurgebruik er niet zo bij passen. @ mandy_8; ik kan je foto niet zien! @ Irene96: Ik vind ze niet bijzonder, sorry de eerste is niet scherp en rommelig bewerkt. Schemerbelichting van een kant, en het plateau van de weegschaal stoort me. Zelfde voor de tweede. Wel heel schattig btw @ Hipar: Leuk! Grote oren @ ThreeFingers: De foto's vind ik wat hebben, ik vind het alleen jammer van de border. Ik denk dat dat persoonlijk is, maar als ik voor mezelf spreek worden ze denk ik een stuk interessanter om naar te kijken als ze geen rand hebben. Verder vind ik ze iets aan de te lichte kant, maar buiten dat, erg leuk. @ HD: jammer van de ruis, ze zijn niet scherp en overbelicht. Wel super cute!
Jammer van die dolfijn er naast maar vond het toch leuk om even een springfoto te laten zien
Heb er ook mee gezwommen in Turkije hihi, mochten alleen geen foto's gemaakt worden dus mijn vader is een stuk verderop op een rots gaan zitten (werd nog steeds wel in de gaten gehouden) vandaar dat is op t water is scherpgeslteld maar vind m wel leuk ; http://5.media.hyves-static.net/1427469 ... 69764.jpeg
Babeth
Geplaatst: 07-03-12 21:13
Hoi!!
Ik kom ook even binnen vallen! Hier een foto tijdens een trouwreportage:
Nadineex; die eerste vind ik wel mooi, stoor me alleen aan de netten op de achtergrond (kan je niet zo veel aan doen, tenzij je ze goed weg kan shoppen. De tweede vind ik kwa kleur heel mooi, alleen de uitsnede iets te krap.
Babeth; Originele foto, mooie kleuren en fijne compositie. Gezichten lijken alleen iets te verzadigt.
Hier eentje van mijn kant, dat donkere is de bedoeling
@ toraklover, dat heb je goed gezien. Ik heb de foto op mijn laptop bewerkt en die is niet gekalibreerd. Zat hem net terug te kijken op mijn andere (gekalibreerde) scherm en toen zag ik dat hij te warm is. Laptop scherm staat op te "koude" kleuren, waardoor ik met bewerken de kleur te snel te warm maak omdat hij op het laptopscherm goed eruit ziet haha. Had ook op het aantal kelvin moeten letten, doe ik normaal altijd.
Aarrrgg had net een heel boekwerk getypt aan beoordelingen en toen viel de stroom uit.. Boekwerk weg! Maar toch even een paar beoordelingen: @thoraklover, mooie foto, leuk met licht gespeelt. Het oog vind ik netjes gedaan, maar op de een of andere manier niet bij de foto passen. @ nadineex: de eerste had ik liever de andere dolfijn ook helemaal gezien, wel een mooi moment te pakken De 2e had ik graag meer ruimte links gezien, wel een mooie scherpe foto
Bailey, Ik vind 'm mooi. Ik ben ook bezig met een projectje dat gaat heten de vergankelijkheid van het leven. Daarin komen heel wat dode dingen voorbij. Ik hou daarvan!
je kan mijn commentaar al raden bij het eendje Ik vind foto's van bovenaf (schuin van de zijkant kan nog, bovenaf heb ik et dus over) niet fijn wegkijken en ook niet boeiend. Vind de pauwenveer foto wel gaaf maar heeft wel de nodige bewerking nodig om het interessant te maken. Nu lijkt hij nog vrij contrastloos
Freakish, erg gave foto's! (je hebt er alleen 1 teveel geplaatst) Lipydo, ook een mooie foto, erg gedetaileerd! TF, Geinige foto echt een kameel (toch? )