Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MerelxG_R schreef:Iemand hier die ervaring heeft met de SONY cybershot DSC-h10? want ik heb deze camera al een paar maanden maar ik maak eigenlijk alleen maar foto's met de sportstand of met 'soft snap' maar kan iemand me wat dingen uitleggen over de andere standen?
En als ik bijvoorbeeld een close-up foto wil maken van een bij dan kan ik maar tot 1 meter er vanaf inzoomen want anders wordt de foto wazig? iemand hier tips voor?
Puck__ schreef:Haay!
Ik kom even het topic binnenvallen, want ik heb sinds kort een Canon eos 1000D en daar zaten wat programmatjes bij. Ik heb alleen nog niet echt een goed foto bewerkings programma erbij ontdekt ( Alleen de picture style editor, maar dat is heel raar want ik heb geen flauw idee hoe je daar foto's inkrijgt, dus als iemand dit weet fijn!)
Maar als ik een bewerking programma voor mijn canon foto's wil kopen, welke raden jullie mij dan aan?
wake_up schreef:Ik had een vraagje. Ik heb nu bij m'n Nikon D40 een standaart lens, en als ik de diafragma op een klein getal zet (bijv. 4.6 o.d.) dan word de achtergrond bijna niet wazig. Als ik zover mogelijk inzoom en het paard is bijv. dichtbij zie je wel een groter verschil, maar als het paard ver weg is, helemaal niet. Betekend dat, dat ik een lens met meer zoombereik moet kopen?
booster schreef:hallo
ik heb een sony a200 met 2 lenzen de 18/70 lens en de 55/200 lens erbij.
op http://www.mdv-pics.webs.com staan wat foto's op kan iemand mij tips geven?
en wat voor lenzen ik het beste bij kan halen ?