maar ik weet niet of ik hem ga maken, heb nu niet zo'n zin meer

Of niet

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
paOlien schreef:
Maya schreef:Willen jullie er even om denken dat je maximaal 2 foto's / afbeeldingen per bericht mag plaatsen, de rest in links. Foto's quoten is ook niet toegestaan
Citaat:3) Houd 10 foto's / tekeningen / gedichten / etc als maximum aan per post. Als je eigenlijk meer foto's wil plaatsen, kijk er nog een keer kritisch naar en laat de minst leuke dan weg. Als je veel enthousiaste reacties krijgt op een topic, kan je natuurlijk altijd een update met wat nieuwe foto's plaatsen.
slimmerik schreef:Maya schreef:Willen jullie er even om denken dat je maximaal 2 foto's / afbeeldingen per bericht mag plaatsen, de rest in links. Foto's quoten is ook niet toegestaan
Dit staat er toch bij de regels van CreaBea:Citaat:3) Houd 10 foto's / tekeningen / gedichten / etc als maximum aan per post. Als je eigenlijk meer foto's wil plaatsen, kijk er nog een keer kritisch naar en laat de minst leuke dan weg. Als je veel enthousiaste reacties krijgt op een topic, kan je natuurlijk altijd een update met wat nieuwe foto's plaatsen.
paOlien schreef:Volgens mij gelden die regels voor het openen van een topic met foto's