smeetjoew schreef:@lindecaspar: zou je er een voor mij willen maken, het is voor Naomi21.
Alvast bedankt! maar ik wil gerust ook wel op de wachtlijst van Slimmerik wachten hoor.
Is goed. Welke kleur van de rand wil je hebben?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
smeetjoew schreef:@lindecaspar: zou je er een voor mij willen maken, het is voor Naomi21.
Alvast bedankt! maar ik wil gerust ook wel op de wachtlijst van Slimmerik wachten hoor.
calimerofoxy schreef:Mag ik misschien vragen welk progamma jullie hiervoor gebruiken? En waar je die kan downloaden en is dat gratis?Alvast bedankt.
Ier_ schreef:calimerofoxy schreef:Mag ik misschien vragen welk progamma jullie hiervoor gebruiken? En waar je die kan downloaden en is dat gratis?Alvast bedankt.
Dit is echt al 100x gezegd; maar goed; AnimationShop. Ik heb het gekregen van m'n vriend & is niet te downloaden [alleen een trial versie] de echte versie is iets van 150euro ofzow in de winkel.
BijouCharlie schreef:hoeveel foto's?
BijouCharlie schreef:Wie wil voor mij een kleine en een grote avatar maken?