ik denk dat ik toch maar ga sparen voor die sony

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Loesje88 schreef:ik heb een vraagje... ik wil graag weer een nieuwe camera kopen, stukje bij beetje wil ik graag een goede camera kopen, momenteel is mijn oog op 2 camera's gevallen.. en wel de:
- SONY Cyber-shot DSC-H5
en
- PANASONIC Lumix DMC-FZ7
beide lijken mij goede camera's alleen is er 1 groot verschil (buiten de hoeveelheid Megapixels) de sony gaat op batterijen en de lumix op accu...
over het algemeen lijken batterijen mij niet echt ideaal (kost je uiteindelijk toch een fortuin aan batterijen..?) nu vroeg ik me af of hier iemand ervaring mee heeft? want mijn digitale cameraatje nu (ook een cybershot) die ''zuipt'' batterijen om het even grof te zeggen...
Otje_Merlot schreef:Misschien een beetje vreemde vraag, maar wat houdt iso precies in?
Loesje88 schreef:@Sander_: dankje voor je uitleg... oplaadbare batterijen zijn inderdaad een goede uitkomst![]()
ik denk dat ik toch maar ga sparen voor die sonylijkt me een fijne camera... (en ben er stiekem toch al verliefd op geworden
)
Loesje88 schreef:ik heb een vraagje... ik wil graag weer een nieuwe camera kopen, stukje
bij beetje wil ik graag een goede camera kopen, momenteel is mijn oog
op 2 camera's gevallen.. en wel de:
- SONY Cyber-shot DSC-H5
en
- PANASONIC Lumix DMC-FZ7
beide
lijken mij goede camera's alleen is er 1 groot verschil (buiten de
hoeveelheid Megapixels) de sony gaat op batterijen en de lumix op
accu...
over het algemeen lijken batterijen mij niet echt ideaal
(kost je uiteindelijk toch een fortuin aan batterijen..?) nu vroeg ik
me af of hier iemand ervaring mee heeft? want mijn digitale cameraatje
nu (ook een cybershot) die ''zuipt'' batterijen om het even grof te
zeggen...
Frank schreef:Oh Mlies! Niet weer een ex he! duikt weg...