m00nlight schreef:hij is dan wel niet zo mooi als joun tekeningen...... maar vind em goed gelukt voor mijn doen Die van haar zijn echt vet mooi heh ?
Vraeghoeve schreef:echt waar serieus ben kei content...kijk maar in profiel hihi hij wordt vanaaf nog ingescant hoor !
Vraeghoeve schreef:echt waar serieus ben kei content...kijk maar in profiel Whuaaa vet cool :Djhij staat ook bij mij in me profiel Lol
ik nu nog happier .. kreeg sms van me vriend : ik ben ook heel blij met jou en wil je nooit meer kwijt veel meer liefs en kussies terug mij ain't it lieF.. lekker off-topic maarja
Dydy schreef:ik nu nog happier .. kreeg sms van me vriend : ik ben ook heel blij met jou en wil je nooit meer kwijt veel meer liefs en kussies terug mij ain't it lieF.. lekker off-topic maarja das heel leuk voor je
m00nlight schreef:dikke nek....? Hmm jaah daar dacht ik ook al aan om dta te vragen .. lol we zijn iid gek
m00nlight schreef:maar nu wij zo lief geweest zijn voor jou... kan je onze paardjes toch ook wel tekenen?? Nooh Voor mij hoeft het neit hoor Ze is een vette prof BTw.. we zijn al gewoon 5 blz off-topic aan het gaan denk
m00nlight schreef:hihi ja das waar.. maar zou wel lief zijn zit bij haar te veel tijd in denk ik :|En veel geld aangezienzij denk ik duur papier enzo gebruikt :|
Dydy schreef:zit bij haar te veel tijd in denk ik :|En veel geld aangezienzij denk ik duur papier enzo gebruikt :|jup was ook maar een geintje
ik heb ook een poging gewaagt om een tekening te maken van V.H.Shaikeela (wát een mooi paardje )Hij is bijna klaar
m00nlight schreef:maar nu wij zo lief geweest zijn voor jou... kan je onze paardjes toch ook wel tekenen?? En de mijne Nee, dat is zielig
oehoe benieuwd...mijn grote schat op papier, moet je weten dat ik nog nooit me eige paarden heb getekend ....
Vraeghoeve schreef:oehoe benieuwd...mijn grote schat op papier, moet je weten dat ik nog nooit me eige paarden heb getekend ....nee?? wat raar
Vraeghoeve schreef:oehoe benieuwd...mijn grote schat op papier, moet je weten dat ik nog nooit me eige paarden heb getekend ....nog nooit?