Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ikke schreef:CoonArt schreef:Ga je fietsen, kom je dit páreltje tegen...
[ [url=m/yCEuKP.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/F31d4d.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik kan me niet helemaal aan de indruk onttrekken dat ze jou geen pareltje vonden.......
CoonArt schreef:ikke schreef:Ik kan me niet helemaal aan de indruk onttrekken dat ze jou geen pareltje vonden.......
Wat is dat voor gek wezen met dat rare doosje in zijn handen?
Niks van aantrekken, gewoon doordraven...
CoonArt schreef:Hmmm, geen idee, ikke! Misschien dat mevrouw de Koetsier (zou ze zo heten?) even langzamer ging om het stel op de kiek te laten zetten door mij?
Wat is een single-footer?
Kashmino schreef:Super mooie foto's Tenno! En dat die update in je apparatuur fijn is snap ik wel, ik ben laatst van een D3500 naar een D750 gegaan, echt heerlijk. Een stuk meer vrijheid en ook wat meer mogelijkheden (idd actie!).
Ik heb geen idee Myponyhoward, zelf heb ik het niet staan en ik zou ook niet weten hoe ik dat goed aan moet pakken..
De laatste tijd ben ik wat meer aan het oefenen met fine art, en het bevalt wel moet ik zeggenNatuurlijk met mijn vaste oefenmodel Otis, gelukkig is ze een mooie jaarling ipv een naarling! Ik twijfel wel altijd tussen kleur en zwart wit, maar ik vond het wel erg gaaf dat deze foto een beetje 'metaal' achtig is in zwart wit. Hij is misschien wel wat heftig, maar daar hou ik eigenlijk wel van
[ Afbeelding ]
Kashmino schreef:Super mooie foto's Tenno! En dat die update in je apparatuur fijn is snap ik wel, ik ben laatst van een D3500 naar een D750 gegaan, echt heerlijk. Een stuk meer vrijheid en ook wat meer mogelijkheden (idd actie!).
Ik heb geen idee Myponyhoward, zelf heb ik het niet staan en ik zou ook niet weten hoe ik dat goed aan moet pakken..
De laatste tijd ben ik wat meer aan het oefenen met fine art, en het bevalt wel moet ik zeggenNatuurlijk met mijn vaste oefenmodel Otis, gelukkig is ze een mooie jaarling ipv een naarling! Ik twijfel wel altijd tussen kleur en zwart wit, maar ik vond het wel erg gaaf dat deze foto een beetje 'metaal' achtig is in zwart wit. Hij is misschien wel wat heftig, maar daar hou ik eigenlijk wel van
[ Afbeelding ]
Kashmino schreef:Bedankt voor de complimenten, leuk om te horen!
Super leuke foto's Tenno! Die tweede is echt super, en wat een vrolijk koppie zit er op![]()
@Lienek, dit is de foto voor het bewerken:
[ Afbeelding ]