mijn week#8 ik heb eindelijk vakantie en hier is één van mijn vier "oppaskindjes" van deze week ik heb namelijk de eer om de hele week vroeg mijn bed uit te komen om de kippen van mijn vriendin naar buiten te laten en vervolgens eind van de middag/ begin van de avond ze weer op te sluiten in het hok ik heb ze al maanden niet meer gezien ( laatste keer was in mei: klikklikklik), dus vanmorgen ging ik er meteen op af met mijn camera, ze zijn helaas een beetje schuw, maar ik heb tegenwoordig een fatsoenlijke zoomlens dus dat was geen probleem. Het probleem zit hem meer in het feit dat ze maar blijven bewegen
Na lang twijfelen, is dit dan toch mijn week 8 geworden:
Suuszels
Geplaatst: 23-02-14 13:00
Wat een gave foto's komen er voorbij! Ik ben terug van een weekje wintersport en welke foto moet ik nou toch insturen ? Twijfel vooral tussen deze Foto 1 Ik wilde beter beweging leren vastleggen, dus ben met deze foto erg blij! Foto 2 en foto 3 Hier vond ik het lastig fotograferen met het licht en beweging, maar ben dan toch tevreden over deze foto.
Ik ben heeeeel druk, ik hoop binnekort weer wat feedback te kunnen geven. Ik heb dus ook weinig tijd gehad om te fotograferen vandaar deze week voor mij een heule oude foto (2007) maar nu pas weer (opnieuw) bewerkt dus ik vond dat 't wel kon
Week 8:
kimberley23
Geplaatst: 23-02-14 17:34
Moest een paar dagen voor de dieren zorgen en toevallig stonden allebei de geitjes tegen de staldeur, snel camera gepakt en geprobeerd een goede foto te maken, helaas is het daar erg donker op stal (baal enorm van die stomme oorlabels )
week 8 Ik baal wel een beetje dat de frontriem niet in het scherpe gebied valt, maar heb erg weinig tijd gehad om te fotograferen en dit was t mooiste wat er bij zat