Voor het fotoshoppen van het kinkettingkje zou ik een echte foto van een stang aanraden, dan heb je de hele bevestiging en het om de kin heenvallen ook mee
Als laatste vind ik zijn oog een beetje té licht lijken nu, haast manisch. Terwijl zijn oog eerst juist zo mooi rustig en vriendelijk was! Is er een reden dat je dat zo doet? Dat geld trouwens ook voor de grijze/witte plek op zijn hoofd, ik maak dat juist vaak ietsjes donkerder, zodat het nog wel zichtbaar is dat het paard ouder wordt (het hoort nou eenmaal bij het paard), maar het verder niet afleid van het geheel.
Verder mooi uitgeknipt, vooral bij de teugels erg netjes (lijkt me een werkje haha)
de verdere 'gloed' over het paard vind ik ook mooi.
ik weet dat jullie (of iig sommige van jullie) de manen niet mooi vinden zoals ik ze doe, ik vind het bij deze totaal niet storend. Oog lichter maken doe ik eigenlijk altijd, anders was hij zo zwart/zwart met weinig uitdrukking. Grijze hoofd werkte ik vroeger altijd wel weg maar ik ga zijn ouderdom steeds meer waarderen en vind het nu ook echt mooi, daarom [***] ik dat niet weg/maak ik het niet minder.
kon alleen even zo snel niets vinden maar ga vandaag/morgen ook gewoon een kinketting kopen.. maakt het al wat makkelijker.
Juist heel vriendelijk en zacht. Dat vriendelijke verdwijnt vaak als snel als de ogen lichter worden: mijn moeder vind cremello's bijvoorbeeld 'eng' eruit zien door hun blauwe ogen
Ik begrijp wat je bedoelt hoor maar ben het er niet mee eens.