Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
faatxhorse schreef:Ik kom even binnenvallen.
Dit is geen echt objectief, maar dit is toch het beste topic om het te vragen:
Is er iemand die ervaring heeft met de Raynox DCR-150/250 macro-converter? Het lijkt me een heel interessant ding en ik kom heel veel positieve, maar toch ook negative ervaringen tegen met Raynox lenzen. Ik zou deze dan gebruiken met mijn bridgecamera Fujifilm finepix hs10. Kan iemand mij helpen?
Eefske schreef:Ik kom ook even binnen vallen met een vraagje.
Zelf had ik research gedaan voor een nieuwe camera en ben uitgekomen op de Canon EOS 650D. Vanzelfsprekend vervolgens in de objectieven verdiept en na veel lezen (dacht ik te hebben besloten) om naast de standaard 18-55 mm IS II ook de 55-250 mm IS II aan te schaffen. Mijn vader heeft verder nog een 70-300 mm liggen waar ik ook gebruik van mag maken.
Nu raadde de meneer bij foto Konijnenberg mij de 18-135 mm aan in plaats van de 18-55mm + 55-250mm, vanwege zijn grote zoombereik. Nu ben ik wel benieuwd naar wat meer meningen dus vandaar mijn vraag hier. Wat zouden jullie me aanraden?
Bo_San schreef:Heeft iemand ervaring met het verschil tussen de canon 70-200 2.8 IS en 70-200 2.8 IS II ( de nieuwe variant dus).
Is het kwaliteitsverschil echt zo groot?
Bo_San schreef:Heeft iemand ervaring met het verschil tussen de canon 70-200 2.8 IS en 70-200 2.8 IS II ( de nieuwe variant dus).
Is het kwaliteitsverschil echt zo groot?
lifaya schreef:iemand ervaring met de Canon EF 28-135mm F3.5-5.6 IS USM ?