Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nikka schreef:Ik ga mijn Canon 50D upgraden, maar weet niet wat ik wil. Ben al wat vergelijkend warenonderzoek aan het doenHeb goede lenzen (L), dus het gaat om alleen een body. Maar de een heeft meer megapixels, de andere een hoger fps, ik wil aan de andere kant graag een fullframe. Moet nog even eens flink gaan puzzelen.....
Marit schreef:Nou, ik heb m'n beslissing gemaakt, het wordt de 650D
Ik hoop nu eindelijk wat kwalitatief betere foto's te kunnen maken, heb het met de man in de winkel over mijn scherpte en kwaliteit probleem gehad en hij zei dat dat wel degelijk voor een groot deel aan mijn bejaarde body lag. Heb dus echt super veel zin om eindelijk een keer écht scherps foto's te kunnen maken mét hoge ISO
Marit schreef:Nou voorlopig alleen nog even 18-70mm tot ik weer m'n nieuwe salaris heb en dan zien we wel verderik denk dat het dan voor de 70-300 mm ga.
Nikka schreef:Alhoewel ik niet zo gek ben van Tamron, zou ik persoonlijk voor een Tamron gaan als je met de 55-300mm actiefoto's wil maken. Heb wel gehoord, dat het een niet te snelle lens is.
Yvonne_Mika schreef:Nikka schreef:Alhoewel ik niet zo gek ben van Tamron, zou ik persoonlijk voor een Tamron gaan als je met de 55-300mm actiefoto's wil maken. Heb wel gehoord, dat het een niet te snelle lens is.
Waarom raad je de Tamron aan?![]()
Is die geschikter voor actie foto's als de Nikkor lens?
Of omdat het een voordeligere keuze is?
Dat Tamron lenzen niet de vlugste zouden zijn heb ik wel al een paar keer gelezen.