Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Olle schreef:Heb net al even een kleine test gedaan.. Het is een fijne lens, alleen een beetje stug met zoomen, maar dat veranderd waarschijnlijk nog wel..
Texas1 schreef:Ik heb ook de 75-300 van Canon...super ding!!!!
Ik wilde waarschijnlijk de 28-105 bestellen om een lens tussen de kit en zoom te hebben...
Jullie nog andere ideeen?
Ik wilde waarschijnlijk de 28-105 bestellen om een lens tussen de kit en zoom te hebben...
Pradaatje schreef:Ik heb de 75-300 van Canon besteld 2 weken geleden bij Konijnenberg. Helaas nog niet binnen. Op de site was die wel op vooraad, achteraf kreeg ik een mailtje dat die niet op voorraad was. En ik ben zo nieuwsgierig!
Biksie03 schreef:Idd een autofocus maar voor mijn digitale spiegelreflex...
Emmaa_ schreef:Hallo. Ik heb een vraagje (lijkt me logisch als ik hier kom). Ik heb een onlangs (eind maart) een Canon EOS 400D aangeschaft, maar nu heb ik niet genoeg aan de kitlens. Ik heb hier nog een 80-200 en een 28-90 bij. Nou gebruik ik beiden eigenlijk alleen voor paardenfotografie, en omdat ik vaak bij een bak sta kan ik niet zo vaak van lens wisselen. Ik ben dus aan het kijken voor een 55-200mm zodat ik ook makkelijk portretfotografie kan doen met 1 lens. Dat ik niet telkens hoef te wisselen zeg maar. Ik heb wel wat rondgesnuffeld op kamera-express en toen ben ik op deze lens gekomen;
http://www.kamera-express.nl/index.php? ... roduct=391
Maar ik heb ook nog een sigma versie gevonden;
http://www.kamera-express.nl/index.php? ... oduct=2471
Prijs maakt míj in principe niet zo veel uit, maar ik heb toch het liefst zo goedkoop mogelijk. Is er nou een enorm verschil in kwaliteit, en zijn er mensen met ervaringen?
Wuis schreef:Die heb ik dus ook (die 75-300) en wil hem binnenkort waarschijnlijk verkopen. Vid het namelijk erg vervelend dat er geen stabilisator op zit, daarom moet je eigenlijk alijd een statief gebruiken.
Dus als iemand nog interesse heeft...
Nouks schreef:Wuis schreef:Die heb ik dus ook (die 75-300) en wil hem binnenkort waarschijnlijk verkopen. Vid het namelijk erg vervelend dat er geen stabilisator op zit, daarom moet je eigenlijk alijd een statief gebruiken.
Dus als iemand nog interesse heeft...
HUH, eigenlijk altijd een statief gebruiken?? Want?? Mag ik je vragen hoe verschrikkelijk jij met je camera loopt te schudden, wat je zo'n beetje fotografeert en met wat voor instellingen? Dit is echt het vreemdste wat ik ooit heb gehoord. Wat een onzin zeg.