[verhaal] Marieke en ik op the Black Pearl

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

Monchou

Re: [verhaal] Marieke en ik op the Black Pearl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-09-06 10:33

Haha nee hoor Jeltien! Dat zal niet gebeuren!
Dankje Antoontje, er komen niet veel nieuwe lezers meer bij! Haha!
Zeker te lang om nog aan te beginnen.. Nagelbijten / Gniffelen
Vanmiddag weer een nieuw deel! Haha!

Miepp

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-06 10:33

nujaro schreef:
weer een nieuwe fan martine Tong uitsteken

ja zeker een fan Tong uitsteken

ik ga nu jou verhaal uit je onderschrift lezen Tong uitsteken

nujaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-06 10:34

FreiaLover schreef:
Haha nee hoor Jeltien! Dat zal niet gebeuren!
Dankje Antoontje, er komen niet veel nieuwe lezers meer bij! Haha!
Zeker te lang om nog aan te beginnen.. Nagelbijten / Gniffelen
Vanmiddag weer een nieuw deel! Haha!

whaha, dat is maar goed ook Haha!
Ja vanmiddag weer een stukje, ik wil weten of het klopt wat ik vermoedt waarom jack weer terug is Tong uitsteken

Danielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-06 11:08

haha idd ik ook vanmiddag leukkk Haha! .. even naar de stad en dan verhaal lezen Knipoog Tong uitsteken

nujaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-06 11:09

Danielle_ schreef:
haha idd ik ook vanmiddag leukkk Haha! .. even naar de stad en dan verhaal lezen Knipoog Tong uitsteken

lekker Haha!

Monchou

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-09-06 11:53

Okee hier ben ik! Haha!
Ik begin nu met schrijven! Lachen

Miepp

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-06 11:58

jaaa Haha!

Monchou

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-09-06 12:06

Ik zag in je profiel dat je eergister 17 bent geworden! Go jij! Go jij! Nog gefeliciteerd! Clown
Wat heb je gekregen voor je verjaardag? Haha! Een setje? Ja, ik bedoel, je hebt er nog maar 17... Nagelbijten / Gniffelen Clown

Miepp

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-06 12:15

FreiaLover schreef:
Ik zag in je profiel dat je eergister 17 bent geworden! Go jij! Go jij! Nog gefeliciteerd! Clown
Wat heb je gekregen voor je verjaardag? Haha! Een setje? Ja, ik bedoel, je hebt er nog maar 17... Nagelbijten / Gniffelen Clown

dank je Haha!
ik heb dr 20 Schijnheilig
geen setje gehad, maar ik ga zondag naar horse event dus dan ga ik weer eens kijken voor een nieuwe Tong uitsteken
ik heb een tas gehad en een vest en een dekbed overtrekdinges Tong uitsteken

Monchou

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-09-06 12:18

Jemig 20 setjes.. Nagelbijten / Gniffelen Clown
Wil ik ook! Haha!
Ik heb er maar 4! Lachen

Miepp

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-06 12:23

haha Tong uitsteken welke kleuren heb jij?

het ergste is dat ik op het moment niet eens een paard heb om al die setjes op te leggen Knipoog
mijn paard is pas 2 Tong uitsteken

Monchou

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-09-06 12:30

Bloos! Lever maar in dan! Clown
Ik heb gewoon rood.
En ik heb die stripe-pad van Harry`s Horse...
En ik heb Coral...(maar dat is een veelzijdigheidssetje, dus die ga ik misschien verkopen..)
En ik heb nu Peach! Haha!

Coral en die stripe-pad staan wel in mijn profiel! Haha!

Miepp

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-06 12:44

gave kleuren!

nee Tong uitsteken ik ga ze niet inleveren haha Tong uitsteken
ik vind de peach een gaaf kleurtje!

Monchou

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-09-06 12:52

Haha ja die is echt gaaf ja! Een echt Barbiekleurtje! Clown

Limitless

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-06 12:54

lukt t met je verhaal? (A)

Monchou

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-09-06 12:56

Ja! Schijnheilig

Limitless

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-06 12:57

hoeveel woordjes nog ? Schijnheilig

Monchou

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-09-06 12:58

VOLGENDE DEEL! Haha!

Jack sprong achteruit, en ontweek de uithaal. Toen greep hij de man beet, en gooide hem over zijn schouder, zodat hij over de kop vloog en op de grond belandde. Toen stonden alle mannen op, en wilden bovenop Jack springen. Ik wist dat Jack dit niet alleen aankon, maar opeens sprongen Will en Jay door de ramen, mr.Gibbs en Glenn kwamen erachteraan. Ik kreeg van Will een zwaard in mijn handen gedrukt. `You know how to handle this!` zei hij, en vloeg toen iemand aan. De meeste mannen in het dorp hadden ook een zwaard bij zich, en konden zich goed verweren. Ik stond klaar voor de aanval met het zwaard in mijn handen, maar werd opeens naar achter getrokken. Het was Jack. Hij gaf me zachtjes een duwtje richting de deur. `Run!` zei hij. Ik keek hem aan. `No, I wanna fight!` riep ik. Jack keek me bedenkelijk aan. `Please` smeekte ik. `Trust me!` Ik zag dat hij het eigenlijk niet wilde, maar hij knikte goedkeurend. Samen sprongen we in de zee van mannen, en ik hakte wild om me heen. Al snel merkten de mannen dat ze niet tegen ons opkonden, en gaven zich over. Er waren geen doden gevallen, alleen wat gewonden. We gingen naar het kleine kamertje, om te bedenken wat de nu gingen doen. Jack zag het wel zitten om het hele boeltje in de fik te steken, met de mannen er nog in! De rest was het daar niet mee eens, ook hier zaten de vaders van gezinnen tussen, gezinnen die ze nodig hadden! Jack zuchtte, en zei:`Well, I hope this warning is enough for them, cause next time I will roast them!` We lachten. `Well done..` fluisterde hij mij toe, terwijl we weer terugliepen naar de kroeg. Glenn stond daar de mannen in de gaten te houden, die kreunend weer op hun stoeltjes kropen. Jack liep meteen door naar de man die mij bedreigd had, greep hem bij zijn kraag, en duwde hem met zijn rug tegen de muur. `If you ever lay your hands on her again…!` waarschuwde hij. Mr.Gibbs maakte een hakbeweging bij zijn nek, naar de man toe. Dit was wel duidelijk, en de man knikte verslagen. Toen liepen we de kroeg uit, en Wills laatste woorden tot de mannen waren:`Let this be a warning.. If you let us be, we will let you be, but don`t challenge us!` De mannen keken hem gebroken na, en dachten er niet over ooit nog eens iets tegen hen in te brengen. Buiten huiverde ik, en ik kreeg de arm van Jack om me heen. `How did you get back?` vroeg ik. `How did you get in such a situation?` vroeg hij. `You first` zei ik. `Well..I missed you, Jay missed Kelly and Glenn and mr.Gibbs didn`t like it on that ship either! So when we came in Venezuela, we went on an other ship, who brought us back here..` legde hij uit. Ik glimlachte, en zei:`I missed you too..` We waren al aangekomen bij het hotel, en Marieke en Kelly stonden ons al bezorgd op te wachten. Zij wisten blijkbaar al dat de mannen terugwaren, en waarom. We gingen op Kelly`s en mijn kamer zitten, en ik vertelde mijn hele verhaal. Over de eerste keer dat ik in de kroeg werkte, en hoe ik bedreigd werd toen ik ontslag nam. Over de oude groenteboer, en hoe ik gedwongen werd terug te komen werken in de bar. Ze zaten allemaal ademloos te luisteren, en toen ik mijn verhaal beeindigde met:`And that`s where you guys saved me!` Vertelde Jay vol sensatie hoe ze alle mannen de pan in hadden gehakt. `I think they`ve learned their lesson!` zei Will er lachend achteraan. We zaten nog even te praten, en dronken nog wat, en toen ging ik naar beneden om te zeggen dat we er nog 2 kamers bij wilden. Een voor Glenn en mr.Gibbs, en een voor Jack en mij. Jay ging bij Kelly op de kamer. Dit konden we nu gelukkig wel betalen, omdat de jongens zat geld hadden verdiend. De volgende ochtend ging Will weer naar zijn werk. Kelly hoefde s`avonds pas te werken, en de mannen en ik moesten nog nieuw werk zien te krijgen. We sliepen eerst uit, en ontbeten daarna uitgebreid. Kelly en Jay gingen een strandwandeling maken, en ik wou wat kleren gaan wassen in het dorp. Toen ik het hotel uitliep keek ik onzeker om me heen, maar alles en iedereen zag er heel normaal uit. Ik voelde geen ogen op mij gericht of spanning hangen in het dorp. Ik voelde me op mijn gemak. Ik glimlachte onwillekeurig, en liep toen naar de pomp, om water te halen. Even later zat ik op het stoepje kleren te wassen, en zag ik Jay en Kelly eraan komen rennen. Ik ging staan, en keek ze verbaasd aan. Ze stonden hijgend stil bij me en zeiden:`the Pearl…on the beach…` The Black Pearl op het strand? ging het door me heen. Hoe kan dat? `Come..` zei ik, en nam ze mee naar boven, waar Jack, Glenn, mr.Gibbs en Marieke waren. We kwamen binnen, en ze keken meteen op. `They say the Black Pearl washed ashore..` legde ik uit. Ze waren al een beetje bijgekomen, en Kelly zei:`We saw her! But she was really badly damaged!` Jack sprong op, en zei:`Show me where it is!` Meteen liepen Jay en Kelly de deur weer uit, de rest ging er snel achteraan. Alleen Marieke kon niet zo snel meer met haar dikke buik, dus ik liep met haar mee, en ondersteunde haar een beetje. Ze glimlachte dankbaar naar me toen we het dorp uitliepen, richting het strand. `Ik vind dat je wel erg dik bent voor 7 maand!` lachte ik. Ze lachte terug. `Ja, het wordt vast een dikkerd!` We zagen het strand al, en zagen opeens het gigantische schip liggen. We lachten, en gingen sneller lopen. Toen Will ons zag kwam hij aangerend, en ondersteunde Marieke de rest van de weg. `Oh my God!` riep ik. Iedereen was blij, lachte en omhelsde elkaar. We gingen in het zand zitten, en bedachten dat we haar moesten opknappen, en weer zo snel mogelijk weg moesten! Daar was iedereen het mee eens. Blij liepen we weer terug naar het dorp. Wij konden dan gewoon doorgaan met werken. Van het geld dat overbleef konden we materiaal kopen, en dan konden de mannen the Pearl repareren. Nu moesten we wel zuinig doen met het geld! Gelukkig werkte Will bij een timmerman. Zo kon hij wel wat korting krijgen, en we hadden zat geld voorlopig, de mannen verdienden op het schip goed! Dus diezelfde middag nog regelde Will een stapel hout, en kochten we gereedschap. Ik ging die middag weer werk zoeken, maar nergens hadden ze nog een plaatsje. Die avond gingen we vroeg naar bed, we wilden the Pearl zo snel mogelijk klaar hebben, dus moesten weer vroeg op. Ik ging meteen op pad om een nieuwe baan te zoeken, en de mannen gingen aan het timmeren. Vandaag had ik meer geluk. De bakker had net zijn vrouw verloren, die hem altijd hielp. Zo kon ik in de bakkerij aan het werk. En er zat nog een voordeel aan! Aan het eind van de dag mocht ik alles dat hij over had mee naar huis nemen, dus we hoefden alleen nog maar avondeten te kopen! Vanaf toen liep alles op rolletjes. Marieke deed wat huishoudelijke taken, Kelly werkte in het restaurant, Will bij de timmerman, de mannen werkten aan the Pearl, en ik bij de bakkerij. Ook liet iedereen in het dorp ons met rust! Er kwamen zelfs mannen naar Jack toe, om te vragen of ze mee mochten op the Pearl als die klaar was. We hadden toch een nieuwe bemanning nodig, dus Jack stemde daarmee in, op voorwaarde dat ze kwamen helpen met het maken van het schip. Zo ging alles nog sneller! Anderhalve week later zuchtte Marieke tegen mij:`Eigenlijk wil ik nog wel trouwen voordat de baby er is..` Ik keek haar aan, en zei:`Dat kan toch?` Ze glimlachte. Die avond gingen zij en Will bespreken wanneer ze het wilden doen, en waar. De volgende dag zeiden ze tegen ons:`We will marry next week, on the beach…` We lachten allemaal, en hadden er erge zin in. Kelly hielp Marieke met stoffen in te kopen voor een mooie jurk, de ze zelf maakten. The Pearl schoot ook al op, en de mannen zeiden dat ze, als alles goed liep over een maand al klaar was voor vertrek! `Dan kan ik misschien toch nog bevallen op the Pearl!` giechelde Marieke. Alles liep gesmeerd, precies zoals we het wilden, en we waren blij dat we eindelijk even een zorgeloze periode mochten doormaken. Er lagen allemaal mooie dingen voor ons! De bruiloft van Will en Marieke, het vertrek met the Pearl en de geboorte van de baby…

Brownie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-06 13:04

weer een super stuk martine... Haha! en de pearl is back ..Haha!

Toushie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-06 13:11

alweer twee super stukken martine.
jippie jack en will zijn terug.
ben alwwers eens benieuwend naar het volgende deel

Miepp

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-06 13:12

gaaf stukje zeg Haha!

heb nu al weer zin om het volgende stuk te lezen haha Tong uitsteken

Monchou

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-09-06 13:14

Haha! Clown

Monchou

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-09-06 13:26

Nog maar 7 bladzijdes.. Nagelbijten / Gniffelen

Miepp

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-06 13:28

gaat het topic dan op slot?

Komt er vandaag nog een stukje? *kijkt heeeel lief* Haha!

Monchou

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-09-06 13:35

Uhm..misschien! Schijnheilig