Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
x__Nandii schreef:@sinbad ben je nu voor me aant bewerken of nie?
girltju94 schreef:WIE WIL TICO BEWERKEN ZEG HET EVEN PS HET IS EEN FJORD
xx Britt
BianCatjee schreef:het lukt mij niet om adobe photoshop 7 te installeren :S het is franse taal. en als ik nederlands kies krijg ik ze toch nog in het frans om te installeren... ik moet op een gegeven moment een map selecteren maar welke map ik ook doe hij doet het nietik snap niet wat ik nu moet doen weet iemand dat misschien?
Karin schreef:Ik begrijp dat jullie bij 100 pagina's een nieuw bewerkingstopic willen openen.
Dat mag, maar daarvoor wil ik wel graag met jullie afspreken dat jullie hier op een normale manier met elkaar omgaan. Ik heb zojuist een bepaalde bewerking verwijderd die IMO nergens voor nodig was. Zo gaan we hier niet met elkaar om.
Dus: ja, er mag een nieuw topic komen en nee, we gaan elkaar niet zitten zieken.
paOlien schreef:Karin schreef:Ik begrijp dat jullie bij 100 pagina's een nieuw bewerkingstopic willen openen.
Dat mag, maar daarvoor wil ik wel graag met jullie afspreken dat jullie hier op een normale manier met elkaar omgaan. Ik heb zojuist een bepaalde bewerking verwijderd die IMO nergens voor nodig was. Zo gaan we hier niet met elkaar om.
Dus: ja, er mag een nieuw topic komen en nee, we gaan elkaar niet zitten zieken.
bedankt karin
Voordat iedereen gaat vragen, wie gaat het volgende topic openen etc.. is het goed als ik het weer doe?![]()
Uhm tja ik had Gevraagt o ik het mog doen en dat mog dus Is het erg als ik hem maak?
straks krijgen we daar weer 'ruzie' over..
Smokey_luv schreef:Hier deel 6! viewtopic.php?f=68&t=564441
Smokey_luv schreef:Ik had het aan Mod karin gevraagt of ik het mog Maken en dat mog..