Bienotje schreef:Wat leuk, kun je er al een beetje mee overweg? Welke instellingen gebruik je meestal?
Ik moet zeggen, het lukt nog niet echt. ik weet niet goed welke instellingen ik moet gebruiken.
Heb jij nog tips?
gr.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Bienotje schreef:Wat leuk, kun je er al een beetje mee overweg? Welke instellingen gebruik je meestal?
capopjekop schreef:Was dat niet tijdelijk omdat nikon gaat verhuizen? Ik hoorde iig iets van dat het wat lastiger was, maar dat je garantie nog gewoon door loopt. Weet er iemand meer van?
Renza schreef:Of Fuji FinePix S5600, die is 235 euro, dus zelfs nog een stukje onder je max bedrag. Heb er zelf geen ervaring mee, maar is wel vaak genoeg in dit topic besproken.
utjelover schreef:Bienotje schreef:Wat leuk, kun je er al een beetje mee overweg? Welke instellingen gebruik je meestal?
Ik moet zeggen, het lukt nog niet echt. ik weet niet goed welke instellingen ik moet gebruiken.
Heb jij nog tips?
gr.
Bienotje schreef:Sander misschien dat jij je link van hccnet zelf daar zou willen plaatsen.
Amanda schreef:En iedereen die hem heeft gekocht is er meer dan tevreden over
Loesje88 schreef:over het algemeen lijken batterijen mij niet echt ideaal (kost je uiteindelijk toch een fortuin aan batterijen..?) nu vroeg ik me af of hier iemand ervaring mee heeft? want mijn digitale cameraatje nu (ook een cybershot) die ''zuipt'' batterijen om het even grof te zeggen...