Bedankt voor de feedback dames! Ik zal de print screentjes doorsturen naar mijn zus, vind ze vast leuk om te lezen!
Ik ben nu bezig met het fotograferen van een 3 daags evenement, maar omdat deze nog niet afgelopen is, stuur ik eerst een foto in die ik 30 april gemaakt heb, week 19:
jesicaaaa
Geplaatst: 14-05-16 21:20
Hier bij mijn week 19
Feedback van week 19
Shiloh : Gave foto
Mariett : Mooie foto ook met de kleuren! Marjoow: Mooie foto niks aan toe te voegen kirsten4: Leuke foto alleen jammer dat de mond van het paard beetje open is. NESCAFE: Gave foto! Eefsel2109: Mooie foto. Alleen ik zou persoonlijk stoor ik mij aan het hek/rand. IsaCalixa: Lieve blik heeft de hond! FristiLover: leuke foto! Alleen ik vind hem van overbelicht. Luckyy80; Leuke foto! Tigress : Mooie foto! Lynn85: Mooie foto niks aan toe voegen LoveSenna: leuke foto alleen lijkt net alsof die niet helemaal scherp is op de vogel. Bellatrix: Mooie foto! Vooral de kleuren combinatie pradadaan: Mooie foto! Neverland : Mooie foto! Athelas: leuke foto xMaxxiee: Leuke foto! GerdjeHoran: Wat een schattige foto! Murosch: leuke foto! Alleen vind het jammer van het witte onder aan de foto! Ieder zijn smaak. Calice Leuke foto Appelstroop : mooie foto joeluna: leuke foto alleen lijkt iets donker. MarijeR: Veulentjes blijven lief. magda_90: Leuke foto!
Ik ga me helaas moeten afmelden voor onbepaalde tijd. Had de afgelopen weken al wat moeite om op tijd een foto te maken / in te leveren maar nu toch volgens de dokter officieel een frozen shoulder en lekker fotograferen past even niet in het beeld. Hoop aan geklust al en een flinke tijd rust is wat er nu voorgeschreven staat, en die +1kg in mn hand steeds helpt dan niet mee jammer wat ik vond het wel erg leuk.
Veel plezier en succes allemaal in ieder geval en sowieso allen bedankt voor de feedback! Blijf rustig meelezen op de achtergrond, maar moet even de druk van elke week een foto van de ketel afhalen