Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Maar fijn dat jullie hem wel mooi vinden

)

Het is een leuke foto, maar jammer dat hij niet scherp is.
Wel leuk dat je vanalles uitprobeert
Leuke kleuren!
En jaloers op die lens van jou! Veel plezier ermee
Hier mijn commentaar 
Met een andere houding had je dit maffe effect misschien kunnen voorkomen. 

Nee deze is digitaal, analoge moest ik eerst inscannen en daar had ik geen tijd voor. Analoge foto's waren ook in de donkere kamer gemaakt met 1 lamp d.m.v. schaduwen dus ik weet niet of mensen die hier hadden kunnen waarderen. (Aangezien het hier om letterlijk zwart wit contrast gaat, schaduwen werden wit, de rest werd zwart, dus de voorwerpen komen dan in het wit op het foto papier). Beetje zoals dit: http://www.usfcam.usf.edu/gs/artists/ma ... 4-1000.jpg Alleen dan dus zwart wit, dit is weer een andere methode.
Djura99 schreef:Sanne_com schreef:Djura99 - Leuk, tip voor de volgende keer zoom iets verder in. Ook had ik hem zelf iets naar links gedraaid zodat het paard wat omhoog spring - ziet er vaak net wat mooier uit.
Ik weet het, maar dit was met een 18-55mm lens, kon niet verder
binky schreef:HeavensLove schreef:binky: wat een snoetje, alleen zou ik een zachtere flits gebruikt hebben zodat deze iets minder aanwezig was
Zou ik wel willen maar ik heb een simpele camera met een standaard vaste uitklapflits......
Mooie foto, lijkt mooi scherp; kat staat wel centraal in beeld, misschien wat spelen met compositie?