Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Galeo schreef:Heeft iemand ervaring met de Sigma 70-200 mm 2.8 APO EX DG OS?
Want in vergelijking tot de canon EF 70-200 2.8L heeft die wel beeldstabilisatie.
Leverage schreef:Thesserd schreef:Nou, ben vandaag bij CameraNU geweest. Tamron lens is netjes in retour genomen!al het geld terug, wel bij besteding voor nieuwe lens. Geen idee of t ook zou lukken als ik geen nieuwe lens zou kopen eigenlijk. Maar helemaal prima service dus!
En dus een nieuwe lens gekocht... 3 keer raden welke
Zwitsal, tweedehands en helemaal van een particulier vind ik ook spannend hoor. Als de prijs echt behoorlijk scheelt is het het denk ik wel waard, maarja... Je weet het nooit.
70-200?
Lifestyle14 schreef:Kunnen jullie mij helpen?
Wil mijn visagie en haar creaties graag op een mooie manier vastleggen, nu wil ik zelf graag beginnen met fotoshoots
Maar nu heb ik totaal geen idee met welke camera ik hiermee het beste kan beginnen en lens en bewerkings programma's en en en.
Hoop dat ik hier opweg geholpen kan.
Liefs
jesicaaaa schreef:Bagheera_206 schreef:Een leuke telezoom is de Canon EF-S 55-250mm IS II. Valt die in
jouw budget?
Dankje vooor je antwoord!
De lens voldoet aan mij budget!
Bagheera_206 schreef:Lifestyle14 schreef:Kunnen jullie mij helpen?
Wil mijn visagie en haar creaties graag op een mooie manier vastleggen, nu wil ik zelf graag beginnen met fotoshoots
Maar nu heb ik totaal geen idee met welke camera ik hiermee het beste kan beginnen en lens en bewerkings programma's en en en.
Hoop dat ik hier opweg geholpen kan.
Liefs
Je kunt prima beginnen met een instapbody met de 18-55mm kitlens erbij. Voor fahsion fotoshoot ed. is het mss ook fijn om er een portretlensje bij te nemen als een 50mm.
Sicayes schreef:Nog even in het juiste topic..
Zelf onderzoekend naar de koop van een 70-200 f2.8 non IS. Uit nieuwsgierigheid nog online gekeken en daar kwam ik er toch een tegen voor iets meer dan de helft van de nieuwprijs (tweedehands uiteraard). Nu twijfel ik toch of ik dit aandurf, even terug gelezen en zie dat ik daarin niet de enige ben![]()
Toch de gok wagen? De advertentie is niet veel ' boeiends'. Wel veel fotos waarop je ziet dat er wat gebruikerssporen op de lenskap zit. De buurt waar diegene ongeveer woont ken ik ook wel en is een redelijk goede buurt. Twijfels twijfels
Sicayes schreef:Particulier, heb hem eventueel ook nog bij een winkel gezien (Demomodel te koop) maar daar is hij weer 200 euro duurder dan bij deze particulier.Wil niet voor een dubbeltje op de eerste rang, maar wel mijn opties bekijken.
Sicayes schreef:Ja precies, dat was ook mijn gedachte. Bij hun krijg ik tenminste nog een jaar garantie op.
oke om precies te zijn is het 295 euro meer maar toch
Ik denk dat ik het ook weet.. toch altijd wel fijn om het nog even bevestigd te krijgen van iemand anders
Kleine toevoeging; halen jullie dit soort objectieven ook zelf op? Opzich is het wel aan te rijden voor me, 50 minuutjes heen en 50 minuutjes terug. Hij krijgt een erg goede waardering op de site en er zit natuurlijk nog garantie op.