Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Bagheera_206 schreef:terrabeertje schreef:Heeii, ik mag heel misschien eindelijk den spiegelreflex aan gaan schaffen! Mijn dtiefvader werkt bij sony en kan dus ook een model van sony korting krijgen, namelijk de sony cx 58. Heeft iemand hier ervaringen mee?
Dat is wss de Alpha 58 waar jij hebt over hebt. Iemand heeft het er laatst over gehad in dit topic dus je kunt er even naar zoeken. Kan hij ook objectieven met korting krijgen, want naast een body zijn objectieven ook belangrijk zo niet belangrijker.
Inmiddels is de Canon 7D uit productie gehaald en denk dat het een signaal is om voorraden op te maken en tijd voor de lancering van de 7D2. Kom maar op met de 7D2 en 5D4.
terrabeertje schreef:Ja nu op dit moment kan hij 1 objectief bij bestellen. Maar ii ga wel eerst met de lens die er nu opzit, 18-55 geloof ik, oefenen.
Ik zal het even opzoeken bedankt
Atalja schreef:Wat een ontzettend handig topic.
Ik ga eerdaags ook een spiegelreflex camera kopen.
Echter twijfel ik nog tussen een Canon en Nikon. Het is voornamelijk voor het fotograferen van honden.
Bij deze ga ik dus even het topic doorlezen en hoop ik dat ik mijn keuze kan gaan maken.
Sabineee1 schreef:heeee, ik heb nu de CANON 400D. alleen die camera begint kuren te krijgen en wil eigenlijk wel een andere camera. Ik maak foto's van veel verschillende dingen dus wil wel een compacte camera (van natuurfoto's tot portret). Wie weet een geschikte camera voor mij die betaalbaar is?
kirsten4 schreef:Hoi!
Ik heb nog een vraag,, een vriendin van me heeft een hybride camera en is daar ook erg blij mee. Zij zegt dat ik net zo goed eem hybride camera kan kopen, omdat die goedkoper is en net zo goed. Op zo'n camera kun je dus geen andere lens zetten. Ik zat zelf aan een spiegelreflexcamera te denken.. Wat geven jullie als advies? Het gaat me niet per se om de prijs , maar om de kwaliteit. Ik fotografeer vanalles, van actiefoto's (dieren/paarden) tot portret en natuur.
M_aris schreef:Zijn hier mensen die ervaring hebben met de canon eos 700D? Wil ook graag een spiegelreflex aanschaffen. Ben een beetje aan het rondkijken. En kreeg bij onze fotozaak advies om de 700D te nemen. Nu zou ik toch graag eerst wat meningen van anderen willen horen over deze camera.