Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Het verschil tussen beide foto's is letterlijk scherp en niet scherp voor mij, terwijl dat op een ander scherm niet zo zal zijn
Als mensen duidelijk nog net begonnen zijn, te weinig ervaring hebben en nog geen constante kwaliteit kunnen bieden dan kunnen ze in mijn ogen nog geen tarief rekenen. Kunnen ze dit wel dan noem ik een bedrag dat reeel is naar de kwaliteit die geleverd word. Zo taxeer ik in elk geval.
kan gebeuren.
Hier zie ik zo duidelijk de karakters van je modellen van mijn scherm af spatten en geloof me dat ik dat gevoel niet vaak krijg bij foto’s. Je logo is ook heel mooi en past schitterend bij je foto’s. Wat me helaas wel heel erg stoort is die enorm uitgebeten lucht. Ik snap dat je dat sowieso wel krijgt met bewolkt weer (in zulke gevallen grijp ik naar photoshop), maar de lucht is een detailloos wit gat en de blauwe omlijning om de manen van het paard (foto 2 en 3) doen echt af aan de foto’s. Ik heb ook het gevoel dat paard en model niet overal helemaal scherp zijn, zoals op foto 3. Verder nogmaals, erg mooi. €35,-

Zou er zeker minimaal 80,- voor geven. 

IMG_1370ab by Lindatjuhhh, on Flickr
IMG_1218a by Lindatjuhhh, on Flickr
IMG_1474 by Lindatjuhhh, on Flickr
IMG_1329a by Lindatjuhhh, on Flickr
IMG_1829a by Lindatjuhhh, on Flickr
IMG_1814 by Lindatjuhhh, on Flickr
IMG_1865 by Lindatjuhhh, on Flickr 
90 euro
120 euro

daar zou ik zo'n €35,00-€40,00 voor betalen.
Gemiddeld €45,00-€55,00

100+
)

Ik vind 35 wel een nette prijs!
zeker 80 euro
vind het wel leuk dat je ook meer inzoomt en niet alleen het totaal plaatje vast legt! Ik zou 20 geven, rijfoto's vind ik moeilijk om te oordelen.
(pff daarom ga ik dat nooit echt doen denk ik). 20 euro
ik zou zeggen 50 euro
daarom 15, paarden staan er wel mooi op 

Je hebt verder wel hele mooie scherpe foto’s!
Ik denk rond de €45,-
Ik zeg €50,-
De eerste mensenfoto vind ik wat minder qua kleur en compositie. Ik vind hem niet zo fijn kijken. Rond de €90,-

Vind de foto met de hond wel wat blauwig