De ene heb ik al, nu de andere (ooit) nog.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
__Robijn__ schreef:http://www.bol.com/nl/p/nikon-af-s-dx-n ... 006184681/
Iemand ervaing met deze lens? Geschikt voor de paarden ?
Deijs schreef:Ik heb nu al een tijdje de D3100 18-55 lens maar zoals ik al verwachtte is dat voor mij niet genoeg bereik.
Aangezien ik paarden(sport)fotografie wil gaan doen vroeg ik me af of deze lens geschikt is en of er iemand al ervaring mee heeft.
Of hebben jullie andere aanbevelingen? voor niet te veel geld aub aangezien ik het voor me bday krijg
http://www.digicamshop.nl/product/10935 ... vr-dx.html
groetjes!!
p.s. ik ben een amateur dus als je bepaalde termen gebruikt leg die even uit
Marijkjuh schreef:Ik heb dezelfde vraag als Deijs. Als hobby fotograaf (Nikon D3100)wil ik nu wat verder in kunnen zoomen dan dat met mijn standaard 18-55 lens mogelijk is. De Nikon 55-200 lens in nu bij verschillende webshops in de aanbieding en valt binnen mijn budget. Zou die lens aan mijn "eisen" voldoen of kan ik beter door sparen voor een 55-300 lens? Ik fotografeer voornamelijk paarden/dieren
Fantabulouss schreef:Marijkjuh schreef:Ik heb dezelfde vraag als Deijs. Als hobby fotograaf (Nikon D3100)wil ik nu wat verder in kunnen zoomen dan dat met mijn standaard 18-55 lens mogelijk is. De Nikon 55-200 lens in nu bij verschillende webshops in de aanbieding en valt binnen mijn budget. Zou die lens aan mijn "eisen" voldoen of kan ik beter door sparen voor een 55-300 lens? Ik fotografeer voornamelijk paarden/dieren
Ik fotografeer al een tijdje met de 55-200 lens van Nikon. Ben nu wel aan het sparen voor een sigma 70-200 2.8 of een nikon 80-200 2.8 maar dat is puur omdat ik me ondertussen verder wil ga ontwikkelenIk heb van de nikon 55-200 erg veel plezier gehad, en nogsteeds
![]()
Zie *hier* wat voorbeeldjesbijna alle foto's in mijn portfolio zijn gemaakt met de 55-200 lens van nikon
Bagheera_206 schreef:babli schreef:Maakt het hierbij nog veel uit welke zonnekap je neemt van canon?
Ja. Iedere lens heeft een eigen zonnekap. Even op de site van Canon kijken welke je nodig hebt.
Citaat:Deze 55-200 mm objectief is een betaalbare 3.6x DX zoomobjectief van hoge kwaliteit, die speciaal ontworpen is voor de toonaangevende Nikon D80 en D40/D40x camera's.