*spoedje* Is er iemand die voor mij deze foto wil bewerken? https://lh5.googleusercontent.com/-V3My ... .32.03.jpg Ik wil graag de draden weg hebben en de hand bovenin. Ik hoop dat iemand dat voor me wil doen, wil hem namelijk laten afdrukken voor een verjaardag.
zou iemand voor mij de rommel willen wegwerken op de achtergrond?
irisvtzant91
Geplaatst: 09-12-11 09:33
Goedemorgen,
Zou iemand hier misschien een wat donkere achtergrond achter kunnen maken dat hij er echt uit springt,
Hoopt dat dat gaat aangezien t paardje al zwart is
alvst vriendelijk bedankt
Annemiekbram
Geplaatst: 10-12-11 13:36
Hallo Allemaal!
Ik wil dolgraag een leuke kerstkaart met onze pup erop. Alleen het is een crime om de pup + kerstmuts fatsoenlijk op de foto te krijgen!! Na een week prutsen en een chagerijnige hond probeer ik het hier maar eens! Wie zou voor mij een foto kunnen bewerken tot kerstkaart? Dus hond + kerstmuts en een leuke achtergrond. Het liefste onze eigen kerstboom, maar iets anders (realistisch) mag ook!
Laatst bijgewerkt door EvelijnS op 12-12-11 13:15, in het totaal 1 keer bewerkt Reden:Foto in link gezet, er mogen maximaal 2 afbeeldingen zichtbaar zijn.
Nog een. Zou iemand hier een black foto van kunnen maken? Ons eruit knippen en dan op een zwarte achtergrond? of andersom, haha En e.v.t de zweep willen wegwerken?
sharontucker
Geplaatst: 10-12-11 20:39
hoihoi !
kan iemand hier een zwarte achtergrond achter maken?
Adorine
Geplaatst: 11-12-11 00:29
hoi, vroeg me af of iemand de ketting op deze foto zou kunnen wegwerken en er mss iets kerstachtigs mee zou kunnen doen
Wie zou van deze foto een kerstkaart voor mij willen maken? Het formaat van de foto moet zo blijven maar ik wil er graag een leuke kerstachtergrond in hebben en de halstertouwen weggewerkt hebben. En de tekst bovenin: Fijne feestdagen! Alvast bedankt voor de moeite!
_gitte_
Geplaatst: 11-12-11 10:32
kan iemand de houte balk weg doen en er een black foto van kunnen maken?
ik weet niet of dit hier ook kan, maar ik zou graag een paarmuziekjes willen onder het filmpje waar ik nu mee bezig ben, zou iemand wanneer ik het filmpje op youtube plaats er de liedjes die ik ervoor heb bedacht er onder kunnen zetten? lijkt t je wat pb
Laatst bijgewerkt door EvelijnS op 12-12-11 13:15, in het totaal 1 keer bewerkt Reden:Vier foto's in link gezet, er mogen maximaal 2 afbeeldingen zichtbaar zijn.
Wie wil er voor mij een avatar maken van paul turner van de voice voor op bokt? Het gaat om dit filmpje; http://www.youtube.com/watch?v=TZ_CfimkoJY En dan van de minuten 2:00 tot 2:03 en van 2:09 tot 2:11 en van 2:27 tot 2:29 / 2:30, waar alleen Paul in beeld is! Als diegene me dan even zou willen pb'en dan geef ik mijn mailadres even Alvast heel erg bedankt!
Laatst bijgewerkt door EvelijnS op 12-12-11 13:16, in het totaal 1 keer bewerkt Reden:Drie foto's in link gezet, er mogen maximaal 2 afbeeldingen zichtbaar zijn.
simplysyd
Geplaatst: 12-12-11 12:54
Hopelijk kunnen jullie mij helpen. Volgende week maandag heb ik met een aantal van de voetbalvereniging kerstavond. Iedereen heeft een lootje getrokken waaronder ik dus boy. Boy is de trainer van de eerste selectie en kan best gek uit de hoek komen. Nu wil ik hem dus wat voor schut zetten en net als of doen dat hij van ballet houdt. Nu ben ik thuis bezig geweest om zijn hoofd op een ballarina te zetten. Helaas merk ik dat ik niet de goede software daar voor heb. Zou iemand mij daar mee kunnen helpen. Hieronder heb ik 2 foto's van boy al in het wit gemaakt. Dit waren de beste 3 foto's die ik van hem kon vinden.
Ik zou jullie heel dankbaar zijn als het iemand lukt
(p.s het lukte helaas niet om de foto's direct hier op te zetten)
cecil
Geplaatst: 12-12-11 15:09
Hoi Bokkers,
Wie kan mij helpen, wie kan het liefst vandaag nog 1 van onderstaande foto's leuk bewerken voor als een foto op een kerskaart, hoef er geen tekst bij! Heb het liefst de pony op een sneeuw achtergrond, wel het liefst dat het niet super nep lijkt. alvast super super bedankt!!!!!!!!!!! http://www.mijnalbum.nl/Foto-XPPGCPX8.jpg http://www.mijnalbum.nl/Foto-S7IV3ZI4.jpg
Origineel
Geplaatst: 12-12-11 17:22
zou iemand van deze foto een blackfoto willen maken?
pb zou fijn zijn alvast bedankt!
Laatst bijgewerkt door Origineel op 12-12-11 17:29, in het totaal 1 keer bewerkt
Ruby1995
Geplaatst: 12-12-11 17:23
Hoihoi, Zou iemand mij kunnen helpen? Ik wil graag hiervan een zwarte achtergrond... Ik zou die gene echt super dankbaar zijn!!!
charlotte_L
Geplaatst: 12-12-11 18:59
Zou iemand hier een zwarte achtergrond achter kunnen maken+ hengstenketting wegwerken
Robin_Rikkie
Geplaatst: 12-12-11 19:14
Wil er iemand op een paar foto's teugels en lijnen wegwerken?