Hallo, Ik heb twee vraagjes. 1. Zou iemand een avatar voor mij willen maken? Bewegend dan hé De foto's kan je via PBkrijgen
2.mijn VZpony is weg, en nu wil ik graag 1 foto afdrukken. Maar als er iemand is die goed kan bewerken, en twee foto's (MOOI!) één kan maken. (wel groot formaat.anders kan hij niet mooi afgdrukt worden)
Hoop dat er iemand is die mij kan helpen.. Stuur dan een PB
_BlackPearl_
Geplaatst: 05-12-09 14:58
Zou iemand van deze foto een ava willen maken? En dan gewoon een 4kantje, dus van een deel van de foto (en misschien kant iemand die kont van die andere pony wegwerken? )
Zou iemand voor mij een paar foto's willen bewerken. En dan bedoel ik de flits in de ogen van het paard weghalen en de hele achterkant zwart maken. Het liefst ook nog willen proberen om het paard ''op te helderen''. Is er iemand die dat kan?
Wie kan bij deze foto mijn hand wegwerken? Ik ben helemaal verliefd op deze foto, maar m'n hand moest 'm weer verpesten ..
Alvast bedankt!
heb je deze foto ook in groter formaat/hogere resolutie?
Rowie_lover
Geplaatst: 08-12-09 22:41
Wie zou er een leuke kerstkaart van deze foto kunnen maken? Ik ben er zelf niet zo handig mee en heb ook geen een programma op mijn computer waar ik het eventueel mee zou kunnen... Alvast bedankt!
deze heb je de vorige pagina ook al neergezet. je krijgt vanzelf wel te horen als iemand hem leuk vindt. Ik vindt hem veels te wazig dus doe er niets mee. ik denk da het voor meer mensen geld
Captain
Geplaatst: 09-12-09 17:50
Ja, de kerst komt er weer aan! Wie kan/wil een kerstmuts o.i.d. (event. met vallende sneeuw o.id.) op Menno's hoofd zetten in een avater vorm? Alvast bedankt!