[verhaal] Marieke en ik op the Black Pearl

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

Monchou

Re: [verhaal] Marieke en ik op the Black Pearl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-09-06 21:01

VOLGENDE DEEL Haha!

`What do you want?` vroeg ik nog een keer. De man liet me los, en sloeg me daarna zo hard dat ik viel. Ik zag even zwart voor mijn ogen, en toen hoorde ik hem schreeuwen:`We don`t want no strangers in our village! And absolutely no strangers with a big mouth!` Ik kromp ineen. Wat bedoelde hij? `You made a big mistake by leaving the bar missy..` dreigde hij. In een schok drong het tot me door. Tony! Tony had deze mannen op me afgestuurd! De man trok me overeind aan mijn arm en hield zijn vuist opgericht, klaar om nog een slag te geven. `Okay!` gilde ik. `Okay, what must I do?!` De mannen lachten. Hij liet zijn arm weer zakken, maar pakte met zijn hand mijn gezicht. Mijn wangen werden helemaal bijeen gedrukt, en het deed me vlug denken aan het spelletje dat mijn broertje en ik altijd deden. `Ik lijk op een vis!` riep hij dan altijd, en barstte dan in lachen uit. Ik keek hem angstig aan, en hij zei, fluisterend bijna:`Tonight, you will come in the bar again, and you will be nice to the men.. If not,..` Hij dacht na. `I think I have the perfect victim for if you don`t listen. I saw your girlfriend had a tummy! Correct me if I`m wrong, but I believe there`s a baby in there!` Ik schrok, en rukte me los. De tranen rolden weer over mijn wangen. `Coward!` riep ik. `You are a coward!` Opeens werd ik weer neergeslagen. Dit keer ging het zwart voor mijn ogen niet zomaar weg. Ik hoorde voetstappen zich verwijderen, en toen:`See you tonight slut!` Ik krabbelde kreunend overeind, en strompelde naar mr.Brooks. Hij bloedde aan zijn hoofd, en ik probeerde hem wakker te schudden. Ik voelde aan zijn halsslagader, maar kon het niet geloven. Ik voelde geen hartslag meer! Ik rende de winkel uit, de straat op. `Help!` riep ik. `Help! Mr.Brooks!` Twee mannen zagen me, en renden de winkel in…
Ze bogen zich over hem heen, en schudden hun hoofd..
Mr.Brooks was dood.

Die avond zaten Kelly, Marieke, Will en ik zwijgend te eten. Ik had hen, en de rest van het dorp verteld dat er wat mannen waren die een overval wilden plegen, maar dat mr.Brooks en ik ze tegen probeerden te houden. Ik wist, dat Will me niet naar die kroeg zou laten gaan, en dit was de enige manier om Marieke en haar ongeboren kind te beschermen! Will nooit tegen al die mannen in het dorp op! Dus ik had besloten die avond te zeggen tegen hen dat ik een strandwandeling wou maken, in mijn eentje. Zo kon ik naar de kroeg glippen, en ze als ze me niet terug zagen komen, zouden ze vast niet in de kroeg zoeken! Voor morgen wist ik nog niets, maar op dit moment kon ik niet anders dan bij de dag leven. Dus die avond rond 8 uur, zei ik:`I am going for a walk…alone.` Ze begrepen dat ik het moeilijk had met de dood van mr.Brooke, en lieten me gaan. In het hotel was het erg rustig, en ik glipte de keuken in, waar op dit tijdstip niemand te vinden was. Ik pakte een mes uit het hakblok, en stopte het in mijn jurk. Gelukkig voor mij was het al donker aan het worden, de wintermaanden waren aangebroken, ookal merkte je daar hier niets van, en konden ze me niet naar de kroeg zien lopen. Ik glipte naar binnen, en liep zo snel mogelijk door naar achteren, voordat ik opgemerkt kon worden door iemand in de kroeg. Tony stond al op me te wachten, met een grijns op zijn gezicht. Ik keek hem vol afschuw aan. `I should have killed you when I had the chance..` zei ik. De grijns verdween van zijn gezicht, en hij duwde me het kamertje in, waar de jurk alweer klaar lag. Ik trok hem aan, en verstopte het mes onder mijn rok. Ik zag dat de zwaarden van de muur waren gehaald. Ik merkte dat mijn handen trilden, maar ik moest dit doen! Dat moest! Voor Marieke! Ik deed zo zelfverzekerd mogelijk de deur weer open, en Tony liep met me mee de kroeg in. Toen ik binnenkwam ging een luid gejuich op, en de geur van rook en alcohol vulde mijn neusgaten en longen weer. Ik bleef chagarijnig kijken, en pakte een dienblad aan van Tony. Ik liep naar de tafel waar het besteld was, en zette de glazen en fles daar neer. Ik voelde tientallen ogen op mij gericht, en voelde me nog minder op mijn gemak dan de laatste keer dat ik hier was. Ik keerde me om, naar de bar toe, maar opeens zag ik de vage figuur weer voor me staan! Ik schrok, maar wou dat niet laten merken. Ik wou om hem heen lopen, maar hij stapte opzij, zodat ik er niet langs kon. Ik keek hem brutaal aan. `Well well, if that isn`t miss I Quit!` lachte hij. Ik hoorde wat mannen lachen. Ik voelde een enorme woede in me opkomen. `Well well,` zei ik. `If that isn`t mister I beat an old man to death and threaten women!` riep ik uitdagend door de zaal. Een duivelse blik verscheen in zijn ogen. Hij sloeg me, maar dit keer niet zo hard als de vorige keer. Ik kon blijven staan, en keek hem weer recht in zijn ogen. Hij wist even niets meer te zeggen, dus ging zitten en trok mij toen bij hem op schoot. Ik gilde, en probeerde me los te trekken. De mannen lachten, en keken vermaakt toe. `Just let me feel..` zei de man quasi-geruststellend. Tony nam het niet voor me op, maar lachte hard mee. Ik was bang dat hij mijn mes zou ontdekken, en duwde zijn handen weg met alle macht die ik had, maar het was al te laat. `What do we have here?` vroeg hij, toen hij iets hards voelde onder mijn rok. Hij deed zijn hand onder mijn rok en trok het mes eronder vandaan. Ik probeerde het af te pakken, en sneed mezelf daarbij. `What did you wanna do with this?` vroeg hij plagend. `Let me go!` gilde ik, maar hij klemde nog steeds zijn arm om mijn middel. Hij legde het mes in mijn nek, en mijn spieren verkrampten van angst. Dit was het moment waarop hij me zou vermoorden! Zo zou ik aan mijn einde komen! `Give me a kiss` beveelde hij. Ik keek hem vol walging aan, en wist dat hij het meende. Nu duwde hij het mes echt tegen mijn keel aan, en ik gaf hem snel een kusje. `Do you call that a kiss?` vroeg hij lachend. Er spoelde een golf van woede en walging spoelde over mij heen. Ik gaf hem nog een kusje, iets langer nu, op zijn mond. Opeens werd hij woedend, stond op en smeet me tegen de muur. Het mes kwam gevaarlijk dichtbij, en ik smeekte huilend:`Please..` `It is nog so hard! Just give me a kiss!` schreeuwde hij. De mannen juichten hem toe. Opeens hoorde ik een vertrouwde stem, die ik uit duizenden zou herkennen. `Do you always talk to ladies like that?` Iedereen keek op, en we zagen Jack staan, midden in de kroeg. Ik slikte, maar bewoog me niet. `Jack` fluisterde ik. De greep van de man verslapte niet, maar hij keek wel verbaasd naar Jack. `With your looks, you would think a man like you would have it from his manors…` zei Jack. Ik vond het reuze grappig, maar durfde niet te lachen. De mannen lachten ook niet, maar ze keken Jack gespannen aan, benieuwd wat er nu zou gebeuren. `I will deal with you later` zei de man, en hij zei tegen mij:`Give me a kiss!` Ik kreeg geen tijd om te reageren, want Jack zei:`If I were you, I would let that girl go…` De man lachte. `Or else?` vroeg hij spottend. Nu was het Jacks beurt om te lachen. `Or elkse, you will wish you weren ever born…` zei hij onheilspellend. De man leit me in een razendsnelle beweging los, waardoor ik op de grond viel, en haalde met het mes uit naar Jack...

Brownie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-06 21:02

JETSKeTjee schreef:
zoals bij alle verhalen Tong uitsteken anders zit Martine tot haar dood voor jullie aan het schrijven! is toch wel sneu Ach gut

haha dat zal wel sneu zijn .. !! dat kan ik martine ook niet aan doen ..
maar martine heeft me wel verslaafd gemaakt ik kan nu niet meer zonder.. Gaaaap en dan krijg ik afkickverschijnselen en dat is ook sneu ... Gaaaap dus hopelijk duurt het nog lang voordat er een eind komt... !!!

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-06 21:07

super stuk!!
maar ga naar bedje toe Doei!

Danielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-06 21:07

oeeee spannend goed geschreven weer Haha! ... super stuk!!!!

stefanietjuh

Woonplaats: Of bij Johnny Depp en anders gewoon in Zevenbergen :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-06 21:08

ooeeeeehh spannend Haha!
Wil meeeeeeer!!! Martine je moet echt snel verder schrijven Haha!

Brownie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-06 21:08

weer super stuk martine ... Haha! en je held komt je helpen ...Haha!:D

Monchou

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-09-06 21:10

JETSKeTjee schreef:
schrijven is verslavend he [***]!? Pling

Zeg dat wel! Haha!

Val_Mel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-06 21:22

ik heb veel paginas bijmoeten lezen (20 Tong uitsteken )
maar het was het zeker weer waard! Haha! super stukken weer Haha! Pling

Monchou

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-09-06 21:28

Haha dankje! Lachen
maar ik ga nu naar bed..
Ik heb al een begin gemaakt, dus morgen snel weer een ander deel! Lachen Morgenmiddag! Knipoog

KellYY1992

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-06 05:55

SUPERR!! OK dan! OK dan! Afgod
Leuk dat je je account weer terug hebt! Clown Maar echt SUPER stukje!! Haha! Haha!

marloe

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-06 06:05

Gelukkig dat Jack je komt redden. Nagelbijten / Gniffelen Wat een engerd zeg. Scheve mond

nujaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-06 06:54

Oeh!!! wat een engerd zeg Haha!
je liet jack echt precies op het goede moment komen Ja op het moment dat je meer will had verwacht ofzo Haha!
echt helemaal top dit stukje *LOL*
zit al uit te kijken naar het volgende Haha!

Monchou

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-09-06 06:57

Haha dankjullie! Haha!
Ik ben ook blij dat ik weer op mijn eigen account kan... Lachen
Vanmiddag kan ik snel weer verder want ik heb al een beginnetje gemaakt! Knipoog
Ga nu naar school! Lachen

Vesper

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-06 06:57

HAHHA. Waat doet Jack opeens daar Nagelbijten / Gniffelen
Leuk stuk Haha!

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-06 07:02

Jack was nogal onverwacht. hooguit Will Knipoog
maar wat leuk zou zijn is dat Will de toekomstige vader gaat spelen (aan Marieke's buik voelen, spullen kopen etc.)

Vesper

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-06 07:03

I saw your girlfriend had a tummy! Correct me if I`m wrong, but I believe there`s a baby in there!

Verdrietig Verdrietig

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-06 07:06

aah Marieke. Ach gut
als hij jou iets wilt doen knietje in zijn ballen Pling (werkt geheid, uitgeprobeerd bij mijn broers Haha! )
maar jouw (Martine's) verhaal Knipoog

nujaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-06 08:14

ben eigenlijk wel benieuwd wat voor goede reden jack heeft een terug te zijn Knipoog
ergens heb ik al een vermoedde Ja

Danielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-06 08:15

haha ik ook jeltien Haha! ..

nujaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-06 08:16

Danielle_ schreef:
haha ik ook jeltien Haha! ..

samen een vermoedde Haha! ben benieuwd of het klopt Haha!

Monchou

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-09-06 09:50

Haha de reden ligt nogal voor de hand hoor! Clown
Ja, ik zal binnenkort wel weer een romantisch stukje ove Will en Marieke schrijven..
Maar eerst ff dit afronden! Knipoog
En dan moet er ook eens schot komen in het gedoe tussen Jay en Kelly, dus jullie hebben nog wat tegoed! Lachen
Ben nu op school, maar ben 1 uur ofzo thuis dus dan kan ik verder schrijven! Haha!
Ga nu weer naar de les! Lachen

Mich_elle

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-06 10:21

Leuk stukje weer! Ik ben echt verslaafd Gaaaap Nagelbijten / Gniffelen

nujaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-06 10:22

FreiaLover schreef:
Haha de reden ligt nogal voor de hand hoor! Clown
Ja, ik zal binnenkort wel weer een romantisch stukje ove Will en Marieke schrijven..
Maar eerst ff dit afronden! Knipoog
En dan moet er ook eens schot komen in het gedoe tussen Jay en Kelly, dus jullie hebben nog wat tegoed! Lachen
Ben nu op school, maar ben 1 uur ofzo thuis dus dan kan ik verder schrijven! Haha!
Ga nu weer naar de les! Lachen

Oeh klinkt allemaal leuk Haha!
als je jezelf en jack maar niet vergeet Vork

Miepp

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-06 10:29

wat een super gaaf verhaal Haha! ik heb alles gisteravond en vanmorgen gelezen, ik hoop dat er snel een nieuw stukje komt Haha!

nujaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-06 10:32

weer een nieuwe fan martine Tong uitsteken