Eros is mijn super ponii Ik zal proberen fotoos te maken, wil ook voor mezelf nog leuke fotoos van mij en hem gewoon zittend ofzo, alleen ernaast staan, en erop... Ik zal eerst ffeis te tekening plaatsen,
OKee dan, daar is de tekening, het hondje is van Patricia..(Getal,Getal,Getal?:P ) Nou, Zelf ben ik er erg tevreden over, alleen de neus klopt niet, alleen ik weet neit wat er niet klopt. Verder vnd ik hem de uitstraling van de foto hebben
Close Upje
Nog een Close-Upje
En wat vinden jullie ervan? Smmetjoew; Ga nu de waterfotoos uppe
@Farouche. ik vind hem gaf, heel mooi gedaan (waarom kan ik dat nou niet:P) alleen is zijn rechteroog wat groter dan de linker, dat kan ook effect hebben op het gehele plaatje, waardoor de neus wat raar lijkt.
kunje misschien ook mijn hond tekenen?? (is een leonberger)
Heb je nog andere fotoos van je hond? SMeetjow: Laat me het maar weten wat je ervan vind. Ik ga de 101 dolmatieners kijken. Heb hem al vaak gezien Maar vind hem zo grappig, en mag Helaas Niet de hele avond zitten VANDAAG Hahaha, ben bokt verslaafd...Zit echt eidere keer als iemand anders zit: Mag ik ffies snel op bokt in dat dat en dat topi kijken?
WOW super mooi, hoe doet iedereen dat tog. alleen idd het linker achterbeen klopt niet helemaal, en de nek is een beetje dik. maar verder echt prachtig, ik zou het niet kunnen iig.
Uhm, kan wel zo zijn, maar ik heb even de foto niet bij de hand om hem te vergelijken. De tekening is ook iets schuin van boven gefotografeerd, dus hij kan het iets vertekenen. Maar ik zal daar even naar kijken!
Deze mag ook altijd getekend worden, heel graag zelfs!! Als je de uitdaging aandurft zou ik het graag hebben dat je z'n oortjes naar voor zet, maar als het dan minder goed gaat is het zo ook zeker goed. Voor eventueel andere foto's, zie profiel. Hier de foto: