Ik doe graag mee met taxeren. Ben niet zo'n held met bedragen maar ik ga mijn best doen

HorseyDude: Ik zou voor deze foto's niets geven. Het zijn geen platen die je zelf niet kan maken zeg maar

mie123gie: Ik zou nog lekker blijven oefenen en portfolioshoots gaan aanbieden. Dan kom je er zeker wel met de vooruitgang die je al hebt!
_Sillebil: Hele unieke foto's, ze zijn iig scherp. Ik weet niet wat je doel is, maar als je huisdieren zou fotograferen bij iemand thuis zou ik denk ik iets van 25 euro vragen voor een shoot thuis.
De foto van de shetlander even buiten beschouwing gelaten, met paarden zou je nog wel wat kunnen oefenen

Stephanie_86: Voor deze foto's zou ik ook niks geven. De paardenfoto's zijn te krap en bewogen. De strandfoto heeft opsich wel wat en zou je eventueel op een site als WerkaandeMuur kunnen verkopen, maar dan wel eerst even je horizon rechttrekken

Lindatjuhhh: Prachtige heldere foto's, hier kun je zeker geld voor vragen. Ik denk zeker €50,00

xTitanic: Jij hebt zo'n heerlijke eigen stijl met hele unieke foto's. Daarom zou jij zeker €75,00 kunnen vragen voor een shoot.
lifaya: Over het algemeen nette platen al vind ik ze persoonlijk niet uniek qua stijl. Ik denk wel dat je heel stabiel bent in je foto's wat inhoud dat je altijd kwaliteit kan leveren. Toch zou ik zeker niet meer dan €70/€80 uitgeven aan een fotoshoot

Quir: Foto's zijn best netjes alleen denk ik dat jij nog zoekende bent naar een eigen stijl. Ik zou dus lekker even oefenen en portfolioshoots aanbieden.
love__mandy: Technisch wel mooie foto's maar qua momenten en standpunt moet je nog wel even oefenen. Ik zou om te beginnen €20,00 vragen

matedor: Ook wel nette foto's maar sommige composities zijn het m niet zeg maar. Ik zou voor een fotoshoot €30,00 vragen

En dan. Eerst de paarden. Ik ben al sinds 2012 serieus aan het fotograferen en fotoshoots aan het aanbieden. Ik vraag momenteel €35,00 voor een shoot waarbij ik minimaal 15 bestanden op lage resolutie met logo aflever en 5 digitale bestanden op hoge resolutie zonder logo voor de klant om na te bestellen. Dit alles zonder reiskosten uiteraard.
Ik heb expres niet de mooiste foto's uitgekozen om te laten zien

Vervolgens, portret. Ik ben vorig jaar begonnen met fotomeetings met portretten, maar ik bied dit nog niet aan als shoot.

Ik ben benieuwd