Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ash_ schreef:Ook even een vraag van mij, mijn camera is niet goed meer (binnenkort nieuwe 70D kopen) maar vraag mij bij het volgende af of dat aan mij ligt of dat dat door mijn body komt.
Wanneer ik fotos maak en mijn camera staat op AV (diafragma zelf instellen) dan blijven mijn kleuren vaal op de foto.
Wie helpt mij
Deijs schreef:Hi!
Vandaag ging ik weer foto's maken, alleen 1 van de problemen die ik heb is dat de gezichten van mensen vaak overbelicht zijn(de bak ook weleens) hoe kan ik zoiets verhelpen? want als ik de ISO lager doe dan worden de foto's weer bewogen.
Moet ik daar een filter voor halen? zo ja, tips zijn welkom, ik heb daar geen ervaring mee.
Alvast bedankt
Jytte schreef:Hoi allemaal,
Ik heb dus een Nikon D70, maar ben echt een leek op dit gebied..
Ik vraag me nu heel erg af hoe ik bijvoorbeeld de timer in kan stellen? (of zelfs de flits uitzetten...)
We hebben er helaas geen handleiding bij gekregen, vandaar mijn vraag hier.
Ik hoop dat iemand mij kan helpen
Alvast bedankt
Deijs schreef:Hi!
Vandaag ging ik weer foto's maken, alleen 1 van de problemen die ik heb is dat de gezichten van mensen vaak overbelicht zijn(de bak ook weleens) hoe kan ik zoiets verhelpen? want als ik de ISO lager doe dan worden de foto's weer bewogen.
Moet ik daar een filter voor halen? zo ja, tips zijn welkom, ik heb daar geen ervaring mee.
Alvast bedankt