misschien zo´n sei-spiegelreflex Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
misschien zo´n sei-spiegelreflex
Natuurlijk kan die niet zóveel als een spiegelreflex met daarbij alle mogelijke lenzen, maar ik vermaak me prima ermee 

) kan je er wel een eindje mee komen 
Foto's die gemaakt zijn heb ik met een speciaal programma'tje gemaakt zodat ze met ISO 3200 getrokken worden (standaard gaat de camera tot ISO 1600 en dan kan je daarnaast dat programma gebruiken en kan je dus met ISO 3200 trekken, kan je wel geen andere instellingen doen ... en de foto's zijn kleiner dan het standaardformaat van 4000x3000 ...).

Maar denk niet dat dat het geval is?
Romyv schreef:heel asso dit, maar iemand die tips heeft!?Romyv schreef:even een vraag voor een vriendinnetje van me.. ze wilt een nieuwe compactcamera waarmee ze alles kan wat ook met een spiegel reflex kan!!! Hij moet handzaam zijn (Dus niet te groot en gebruiksvriendelijk), goede kwaliteit foto's leveren, snelle verwerking en een goede zoomfunctie hebben..
iemand ideeeen welke kant ze op moet kijken?

lifaya schreef:instapmodel JoTdan kan je vader hem altijd op Auto zetten en hoeft die niets in te stellen
Bijvoorbeeld de Canon EOS 450D of 500D, kun je dan het best nemen icm de kitlens en de 55-250 IS

kakanox schreef:Zit hier niet tussen wat je zoekt marielle?