Wilt iemand voor mij een foto tot een mooi avater maat maken + een wit randje erom heen. http://i42.tinypic.com/vzexjm.jpg Om deze foto gaat het, alvast bedankt
wie kan deze foto zijn wazige vloed laten verdwijnen ? vind het een super mooi plaatje maar helaas wazig.
PB even wanneer je hem af hebt
Larachel
Geplaatst: 28-11-09 22:52
Hallo allemaal, Eigenlijk kom ik nooit in dit topic maar ik heb echt hulp nodig bij het bewerken van een foto. Met lootjes trekken heb ik mijn oom getrokken en wil ik hem terug pakken door zijn hoofd op het lichaam van de dikke man te zetten.
Als het niet lukt met dit lichaam mag je ook een ander ( dik ) lichaam gebruiken. Zou je mij een pbtje willen sturen als de foto klaar is ?? Alvast heel erg bedankt!
Laatst bijgewerkt door Lontje op 29-11-09 19:03, in het totaal 1 keer bewerkt Reden:Foto's in link gezet.
Lontje
Woonplaats: pak de kaart van NL, hou hem voor je en kijk recht vooruit... daar woon ik!
Geplaatst: 29-11-09 19:04
Moderatoropmerking:
Inmiddels heb ik al weer heel wat foto's in een link gezet. Nogmaals er mogen maar 2 foto's zichtbaar in het topic. Ook het quoten van foto´s of het omhoog halen van je aanvraag is niet toegestaan. Dit alles staat ook in de openingspost vermeld. Lees die eerst voor je hier een aanvraag plaatst.
hoi!, zou iemand van deze fotos sws een bewegende ava kunnen maken? (graag bewegende ava, met zwart of roze lijntje om de fotos'? ) en wie zin heeft om hier een mooie bewerking van te maken? met andere achtergrond , of 2 foto's in 1?, op een zwarte achtergrond? alvast bedankt! groetjes Ils_e
Kan iemand van 1 van deze foto's een blackphoto maken? Zo een waarvan de achtergrond helemaal zwart is? groetjes Sandra.
CK88
Geplaatst: 30-11-09 21:30
De titel zegt het al ik wil heel graag de katten op een kerstkaart hebben dit jaar, in kerstsfeer. Alleen zul je onze katten nooit mooi met zn tween op de foto krijgen
Zouden jullie van twee van deze 6 foto's een mooie kerstkaart idee hebben voor 1 kerstkaart waar ze met zn tweeen opstaan?
Ik heb gekeken naar het forum met de resultaten en ben écht onder de indruk. Als iemand zin heeft om nog te bewerken, ga je gang met mijn fotos, maak er maar wat van. Ik kan er geen toevoegen via bokt maar je kan er vinden op www.nl.netlog.com/no_reins of eventueel op www.everyoneweb.com/hoofbeat (bij Jackie - Fotoalbum) Kan er me dan ook iemand een link doorsturen van waar ze staan? ben niet helemaal thuis hier op bokt
wil iemand hier een combi maken van mijn auto en paard . ik kan de foto's alleen via mail versturen , degene die intresse heeft mail naar vwmissy@msn.com
ik heb EINDELIJK een leuke foto van mij en mijn vriend... nadeel: we zitten en er staan 3 mannen achter, oftewel: 3 kruizen in beeld... de foto heeft opzich een hele donkere achtergrond. zou iemand daar een blackfoto van kunnen maken? heb zelf al wat geprobeerd, maar werd niet heel denderend... ik kan alleen de foto mailen. denk niet dat mijn vriend t leuk vind op internet zichzelf terug te vinden. ben bang dat ik em dan al helemaaaaaaal nooit meer op de foto kan krijgen trouwens