Mensen ik kan niet echt taxeren, maar probeer gewoon even wat

Blz. 90
Norway_girl: Als ik jou was zou ik wat meer proberen te gaan detailleren. Het oog bijv. heeft geen uitstraling maar is eigenlijk gewoon dood zeg maar. Probeer daar bijv. het ooglid is er niet en om er leven in te brengen kun je een puntje wit laten, waardoor hij wat makkelijker een uitstraling krijgen. Verder zijn er een beetje weinig schaduwen te zien op het paard zijn hoofd. Misschien dat dit allemaal de eerste keer misgaat, maar van je fouten leer je. Verder denk ik niet dat hij echt geld waard, nog even door oefenen.
Malenka: Mooi schilderij

WannieSannie: 1ste: vind ik wel mooi gedaan, er zou van mij wel iets meer detail mogen hier en daar, maar de uitstraling heeft, past mooi bij de manier van lopen. 0-5 euro
2de: ik vind zijn hoofd een beetje te vierkant en langwerpig geworden. Denk dat de witte stip in zijn oog op de verkeerde plek zit, want voor mijn gevoel is ie een beetje high (weet niet eens of ik het goed schrijf). Verder mag het hoofd wat meer schaduwen hebben en de handen wat meer gedetailleerd.
Alena: Vind het op zich een hele leuke compositie. Echt gewoon twee vriendjes bij elkaar. Alleen als je wat beter gaat kijken, zijn beide ogen een beetje vreemd geworden. Het linker paard heeft een beetje een vreemde uitdrukking in zijn ogen en het rechter is een beetje dood. Mis een lichtpuntje erin. Verder vind ik dat het linker paard een beetje dik hoofd heeft