Bij Digitalstreet hoop dat ze snel binnen zijn
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Bij Digitalstreet hoop dat ze snel binnen zijn

gisteren besteld en vandaag binnen

een lens en een cameratas, vooral zonder verzendkosten is dat heel netjes, ik wist al van Mediamarkt dat ze niet onder die prijs konden gaan (en ze hadden hem niet op voorraad). 

Sander_ schreef:Helaas heb ik minder mazzel, orri. Heb dinsdag mijn EOS besteld, kreeg hem vrijdag binnen (daar gaat het niet om), maar het blijkt dus dat ze me een kapotte 350D gestuurd hebben, het hele spiegelmechanisme klopt niet.
Bij het openmaken van de body vielen er allerlei onderdelen uit, eigenlijk het enige dat vastzit is de spiegel. Nu moet hij dus geretourneerd worden, ik baal echt ontzettend.
Maargoed, ik ben iig al blij met mijn fototas, UV-filter en geheugenkaart, ookal heb ik er nu niks aan.
Onderdelen die eruit vallen... ieks! Ik hoop dat retourneren etc. ook goed verloopt!
XUlyssesX schreef:http://www.digicamshop.nl/product/16530 ... s2-is.html
is dit iets? ik wil hem gebruiken voor foto's bij men paard en op mijn paard en mijn moeder voor het kaatsen en mijn broer voor het kaatsen en foto's van zen voetbal enzo
zit erover te denken die te gaan kopen want hij lijkt me makelijk in gebruik en volgens mij is ie ook erg scherp. maarja moet ik eerst nog even doorsparen

Zeker omdat ik ze ook voor 'maar' 500 euro heb gezien inderdaad.

Maar het lijkt me in jouw geval in ieder geval geen vereiste, want er zijn ook wel compactcamera's die aan jouw lijstje voldoen, zoals de Fuji Finepix S-serie of een Kodak Z740 of zo (geen persoonlijke ervaring mee).

Heeft iemand een advies, ik heb er namelijk geen verstand van